Ga naar inhoud

[DM800HD] Spontane boot in standby modus?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmorgen de dreambox gewoon op standby gezet en was er niets aan de hand.Toen ik tussen de middag thuis kwam stond ie constant te booten en daar kwam ie niet doorheen, steeds weer een crash en weer opnieuw booten. Ik gebruik dus Gemini's nieuwste versie.Ik begrijp eigenlijk niet hoe zoiets spontaan kan gebeuren. Hij is beveiligd met een password. Wat kan nu de oorzaak zijn van een spontane crash terwijl ie in standby mode staat.....?

B17 confused

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Skin onlangs niet veranderd. Heb gisteren wel zelf wat url's aan de rss reader toegevoegd, maar als het daar aan ligt dan had ie gisteren al vreemd moeten doen......

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Ik geloof dat ik er al uit ben. Er was nogal spam binnegekomen op een oud e-mail adres van mij wat nog in de e-mail checker zat. Het account uit de e-mail checker verwijderd en het lijkt nu weer goed te gaan..

B17 cool

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen