lucdec2 Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Op 9 oost De aanbieder noemt "fernsehen fur mich" sport, country, volksmuzik zijn de ingredienten Zie dat er ook een country TV station bijzit. Zou dit de langverwachte opvolger van CMT zijn ? Mag deze link http://www.fernsehpaket.de/startseite.html Zal vanavond alvast eens scannen op 12.437 GHz horizontal 27.500 3/4 en 12.360 GHz horizontal 27.500 3/4 Als oplossing stelt men een triple sat voor (neue Satellitenantenne (TechniSat Tri-Tenne) mit 45cm Durchmesser und einem Tripple-LNB (3er LNB) zum Empfang der Satelliten Astra 19,2° Ost, Hot Bird 13° Ost und Eurobird 9° Ost. )
Gast Paullo Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Ik heb eens vlug gekeken. Lijkt mij toch veel geld voor niet echt begeesterende zenders en dan nog op 9° Oost. Of dit lang gaat duren, heb ik zo mijn twijfels bij, maar het geluk is voor de durvers, dus ... Greets
Mister HaCk Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 en dadelijk in Conax gecodeerd, helaas pret is voor korte duur.
Elwin Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Zenders die ze tot nu toe gaan uitzenden zijn: Volksmusik TV, TV Country, Your Family Entertainment, Travel (D), Yacht & Sail (D), Body in Balance en Sportdigital. Niet zo heel boeiend lijkt me...
de vrije fries Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 hoi, zijn gewoon enkele zenders uit het kabelkiosk pakket welke per midden juni ook beschikbaar worden voor direct to home ontvangst groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Citaat: en dan nog op 9° Oost. Er is haast geen alternatief meer. Op de Hotbird 13° oost positie staat nagenoeg geen bandbreedte ter besschikking. Astra 19° oost is erg duur. Daarom is voor de doelgroep van dit soort kanalen waar een zeer grote footprint van belang is de 9° oost positie gekozen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen