Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

ik werk in de automatisering, het komt nog wel eens voor, dat ik nieuwe xp moet installeren. nu hebben ze bij elke computer een xp licentie sp1.

nu de vraag, is er een xp cd waar alle update's opstaan tot nu toe (dat scheelt me uren om de update's binnen te laten komen

Geplaatst:

Toch gewoon SP3 downloaden bij Microsoft en die even branden daar staan niet alle updates op maar dan ben je al een heel eind. laugh

Gast Mimisiku
Geplaatst:
smile Of een slipstream CD maken. Dit kan uitstekend met nLite. Is alleen verstandig als je (heel) veel exact dezelfde PC's hebt dus ook met identieke hardware. Hebben we op het werk ook. Eén keer een PC helemaal optakelen met SP3, driverupdate en dan van die PC een slipstream maken.
Geplaatst:

ja dat heb ik ook:

1: als je sp1 licentie hebt krijg je eerst 79 update's

2: daarna kun je pas sp3 installeren

3: daarna krijg je nog een 34 update's binnen

en je moet aan deze volgerde houden.

als ik deze allemaal binnen haal ben ik 3 uur verder.

en het zijn allemaal verschillende pc

Geplaatst:

Zoek even naar het tooltje C't offline updater.

Hiermee kun je cd/dvd/iso aanmaken waarin alle updates van diverse windows versie en office pakketten kunt downloaden. Ook keuze tussen meerdere talen

offline-update-diy-sp.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

met nlite een algemene stripstream bakken, dus met alle updates maar zonder drivers.

of een update-server inrichten die je middels DNS kan benaderen en dan automagisch alle updates via LAN installeerd.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

In deze slechte tijden zitten we toch om werk verlegen?

Goedere reden om te updates achteraf dus te installeren wink

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

• 1 maand later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz
Zoek even naar het tooltje C't offline updater.

Hiermee kun je cd/dvd/iso aanmaken waarin alle updates van diverse windows versie en office pakketten kunt downloaden. Ook keuze tussen meerdere talen

offline-update-diy-sp.png

Hallo,

ik had nog een vraag, moet ik complete programma branden op een dvd, of alleen de cleint

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen