Ga naar inhoud


Kabel en sat op een ontvanger Welke????


elrolandos

Aanbevolen berichten

Hallo sat4 all-ers,ik heb een vraag aan jullie ik wil graag mijn sateliet en kabel ontvangst onderbrengen in een apperaat.

Welk merk is hiervoor geschikt in nederland.ik heb al gelezen over de vantage hd 8000 maar is deze ook beschikbaar in nederland.Alvast bedankt voor de info,Groet Elrolandos

Link naar reactie
Delen op andere sites


dreambox 7025 wat? dit is geen hd ontvanger maar wel dubbele modulare tuners, dus 1 dvb-c en dvb-s. of dvb-t

 

anders de dream8000 HD wel een ander prijskaartje

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox DM8000HD heeft standaard 2x DVB-S2 en is uitbreidbaar met nog eens twee modules.

De modules zijn verkrijgbaar in DVB-S2, DVB-T en DVB-C.

Dus ook voor kabel, je kan er zelfs twee in doen, dan heb je voor zowel satelliet als voor kabel een twin-tuner.

In de 8000 dus maximaal 4 tuners.

 

Hoog prijskaartje?...Tja, maar een Dreambox is nu eenmaal meer dan alleen een kijkdoos...

 

 

De DM7025+ heeft standaard 2x DVB-S, maar je kan dan inderdaad één module vervangen voor een los te bestellen DVB-C (of DVB-T) tuner.

In de 7025+ maximaal 2 tuners.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
even nog een kleinigheidje ter aanvulling;de tuner voor DVB-C Werkt niet op UPC!

De DVB-C tuner werkt wel bij UPC. Je hebt er alleen niets aan omdat er voor het Nagravision Conditional Access System (CAS) geen bruikbare Nagravision software Conditional Access Module (CAM) of hardware CAM beschikbaar is waarmee de smartcard van UPC te gebruiken is. En zonder functionerende smartcard en Nagravision CAM geen beeld en geluid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: elrolandos
Bedankt voor de info Mijn kabelleverancier is ziggo geeft dit problemen met de hierboven voorgestelde ontvangers?

Een moeilijk te beantwoorden vraag. Het werkt zoals je in diverse topics kan lezen, maar Ziggo is uiteraard geen voorstander van het gebruik van alternatieve apparatuur. In feite zijn zij van mening dat je alleen door hen aanbevolen apparatuur mag gebruiken en doen er alles aan om het gebruik van alternatieve apparatuur tegen te werken. Zoek maar eens op AlphaCrypt, dan wordt vanzelf duidelijk wat er allemaal speelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: elrolandos
Bedankt voor de info Mijn kabelleverancier is ziggo geeft dit problemen met de hierboven voorgestelde ontvangers??.Ik denk dat ik maar even doorspaar en dan de meest uitgebreide ontvanger koop.


Ik heb net van een van de 2 7025+'s de sat-tuner vervangen door een kabeltuner.
Dus een DVB-C en een BVD-S tuner in 1 doos.
Werkt prima hier in Utrecht (Ziggo) met EPG en alles.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook de reelbox avantgarde werkt goed met een mix van cable en sat tuners. Daarnaast nog veel meer mogelijkheden

 

de Vantage 8000CS heeft ook goede reviews hier in Duitsland.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...