Frissie Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Ik was op zoek naar willem zijn shop voor een programmer ... Is willem er mee op gehouden ? evt link via PM ivm commercie..
metropar Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 site van willem is weg het schijnt dat willem ernstig ziek is altans dat is wat ik op sommige boarden heb gelezen gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Frissie Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 heel sneu .. wens hem dan het allerbeste. Ik weet hoe dat is ...
Extreme001 Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ik zoek eigenlijk ook nog een willem programmer wet iemand waar je ze nog kan bestellen het lieft in nederland en wat dan de laatste versie is. mvgr
jima3 Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 wat willen jullie toch met die willem programmers ? wat is daar zo speciaal aan ?
metropar Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 ja wat zou je nou met een willem programmer willen ! programmeren natuurlijk wat anders oa:pic,atmel,flash etc je kan er ook mee smijten maar dat wordt zo n dure hobby gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Moderator Matchless Geplaatst: 5 juli 2009 Moderator Geplaatst: 5 juli 2009 Ik zou me willem progger niet meer willen missen. Vooral als je de gigantische prijzen ziet van de andere proggers voor bijv de flash chips. Gewoon een leuke progger voor een leuke prijs. Ik hoop dat willem weer beter wordt en verder gaat met de ontwikkeling. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen