Poolster Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Wie weet een eenvoudige manier om vogels op de schotel te weren zonder ze dood te schieten.Ik weet wel een manier er een draadje op spannen of pinnetjes misschien weet iemand een eenvoudiger oplossing? Groetjes Poolster
Gerdy Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Misschien een stomme reactie van mij maar kwam ineens zó in mij op: zet er een dummie roofvogel op en kijken of er nog andere durven bij komen zitten! Gerdy
Poolster Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 Bedankt Gerdy en Sjaak is ook nog mooi decoratief, maar hoe zet je zoiets goed stevig vast? een ander idee is een roofvogel op de schotel schilderen, moet je natuur wel schilder talent hebben.
Gast AlanS Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Je hebt vast wel stickers van roofvogels. Echter een sticker of tekening, of ze daar intrappen weet ik niet.
TokeMUp Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Origineel bericht van: AlanS Je hebt vast wel stickers van roofvogels. Echter een sticker of tekening, of ze daar intrappen weet ik niet. Zeker niet als ze van de andere kant komen aanvliegen. Als je heb op de mast zet (de nep roofvogel) dan komen ze denk Ik ook niet op de schotel zitten. Volgens mij blijven ze dan ook uit je tuin weg. Of dit nu de bedoeling is? Vogels zijn nuttige diertjes, ze verslinden namelijk, om maar een voorbeeld te geven, enorm veel muggen. Die net roofvogel gaat zich daar niet mee bezig houden. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen