CB1 Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Gek dat het toch bij iedereen verschillend is. Ik draai de nieuwste Cccam met try all channel id`s aan. Met deze config werkt het 100%. Zet ik de try all ** uit dan decodeerd hij enkele zenders wel en enkele niet. Ik zou gewoon de nieuwste Cccam gebruiken met deze config. Moet werken. Gr Cb1
Renevang Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Kan iemand mij helpen om een kaart met nr 4132 aan de praat te krijgen? Ik gebruik de laatste Cccam.
Hemant Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Ik heb een soort gelijk probleem. Gebruik zelf geen Cam Key en CAM DATA. Maar ik zie dat bepaalde kanalen het niet doen bvb Zee terwijl ik die wel op mijn abbo heb. ik heb een debian draaien voor beide DM800's. Alles van TV Extra krijg ik wel binnen via CCcam. Gaat te kaart Direct in de TV heb ik wel beeld. Hemant ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen