norm Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Hallo allemaal, heeft iemand het schema van de Salora CT2815TN, dit is een conventionele tv 4:3. Er is geen vertikale afbuiging. De voeding en hoogspanning lijken in orde, de gloeidraden van de beeldbuis krijgen spanning en er is een korte horizontale lijn zichtbaar. Ik heb geen slechte solderingen kunnen vinden, waarschijnlijk is het IC van de vertikale uitgang kapot. Op de schema server van Steve staan wel enkele schemas van Salora maar deze komen niet overeen. suggesties zijn welkom. Groeten, Norm
norm Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 nergens heb ik hiervan een aanduiding kunnen vinden. Er zit een sticker op de print met het nummer 752465.16123. Dit zelfde nummer staat ook op de achterkant. Kan ook een serienummer zijn.
keessie100 Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Kijk gewoon even bij alldatasheet.com en zoek je chippie daar op en je weet de juiste gegevens.
norm Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Geplaatst: 14 juni 2009 Zo heb ik het uiteindelijk gedaan. Hety IC is de
norm Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Geplaatst: 14 juni 2009 Sorry, ging even mis. Het IC is de STV9306B en er was ook nog een diode en weerstand kapot. Alles vervangen en nu werkt het weer. Een schema vind ik altijd beter, gaat sneller en het is toch jammer als je nieuwe onderdelen weer in rrok op gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen