Gast azboxhd Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 weet iemand hoe je een org CD cam nog en zo ja waar te updaten is. --------------------- johan
Gast aart44 Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Gewoon upgraden op de satelliet maar het moet wel een oude zijn als de nieuwste soft er nog niet op staat. Heb de handleiding van TV Vlaanderen genomen die is het duidelijkst en de nieuwste software is 1.03.05 dus kijk eerst maar misschien staat de laatste er al op. http://www.tv-vlaanderen.be/user/data/media/Downloads/Software_Update_CI_Module_Algemeen.pdf
Gast azboxhd Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 ja de laatste zit er in maar ik krijg de HD kanalen niet open. ---------------- johan
Gast aart44 Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Origineel bericht van: azboxhd ja de laatste zit er in maar ik krijg de HD kanalen niet open. ---------------- johan Heb je wel een abo op de HD kanalen?? In ieder geval is de ci module niet de dader.
Gast azboxhd Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 het probleem is om mijn smart wi aan de gang te krijgen in de azbox heb geprobeerd de 1.05 de 1.07 en deze alle 3 geen HD.[heb HD abo ] ---------------------------- johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen