Ga naar inhoud


The Emeraude begint naar black box te zoeken van air france 447


Gast hagar

Aanbevolen berichten

Deze nuclear sub is nu op de crash plaats aangekomen en is het zoeken begonnen.

Maar ze zeggen dat het een moeilijke speurtocht wordt.

 

Is zo'n sub niet uitgevoerd met alle beste techniek om ander subs te vinden die er alles aan doen om niet gevonden te worden en nu zoeken ze een black box die gemaakt is om gevonden te worden.

 

Ik denk dat ik hier iets mis. In mij opinie moet deze black boxen dan aangepast worden zodat deze dus makelijker te vinden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Sjaak(k)
Wat moeten ze er nog meer aan doen dan. confused


Een ping geluidssignaal misschien, veel vluchten gaan over water en als geluid signalen beter en makelijker te vinden zijn onder water zou dit een verbetering kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Wat moeten ze er nog meer aan doen dan. confused


Een ping geluidssignaal misschien, veel vluchten gaan over water en als geluid signalen beter en makelijker te vinden zijn onder water zou dit een verbetering kunnen zijn.


En in ieder geval zorgen dat dat ding drijft. Lijkt me wel handig als ie los is gekomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Wat me iedere keer opvalt na een crash is dat er nu ineens gebreken boven water komen die allang bekend waren. Nu zouden ineens de snelheidsmeters niet deugen wat heeft dat nu te maken met die crash als je blikseminslag gehad hebt.


die blikseminslag is nog niet bewezen. Als ik het goedh eb is de laatste theorie dat door de haperende snelheidsmeters, het vliegtuig te langzaam in onverwachte turbulentie vloog en daarom neerstortte.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

laatste nieuws berichten verteld eigenlijk dat het toestel langzaam uit elkaar gevallen is, storing melding die over een periode van 4 minuten binnen kwamen voordat het toestel van de radar verdween en de afstand van lichamen die gevonden zijn ( 80 km ).

 

bron = sky news

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak;

 

De "zwarte" dozen, die eigenlijk oranje zijn, zijn uitgerust met een sonar baken. Dit baken zend regelmatig een "ping" uit voor de lokalisatie. Tevens heeft het ook nog een radio baken

Onder water kan je op deze manier op kilometers afstand de doos vinden. Echter als je over een groot gebied praat wat diep is dan kan het heel wat tijd kosten om het af te zoeken....

 

Zie voor meer informatie: http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_data_recorder (In het engels)...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: hagar
bericht wordt nu alweer tegen gesproken dat de geluiden die eerder vermeld waren niet van de air france zou zijn.


Volgens mij zijn er mensen die het liever hebben dat de black-box niet geborgen wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Wat moeten ze er nog meer aan doen dan.


Hem zo maken dat ie op afstand is uit te lezen !!

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...