Gast DVD Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 ik heb een lmb 0.5db en een 0.3 liggen en heb nu een 0.2 op me schotel zitten wat is beter
leo1949 Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Veel mensen zullen het wel niet met mij eens zijn, maar het maakt niet zo veel uit. Een 0.5 die dit presteerd over de gehele band is beter dan een 0.2 die dit alleen maar in een klein gebiedje doet. Dus ga gewoon voor een goede kwaliteit LNB Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast DVD Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 dank je mag ik weer het dak op de 12x deze week
leo1949 Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Origineel bericht van: DVD dank je mag ik weer het dak op de 12x deze week Dat wil ik ook weer niet zeggen, als je alle zenders goed ontvangt dan is er niets aan de hand. Die hele lage waardes zijn alleen belangrijk als je exotische satellieten wil ontvangen zoals de Nilesat. Voor de Astra's en Hotbirds kan je dit allemaal wel vergeten want dan is elke LNB goed. Het formaat van je schotel is volgens mij veel belangrijker. 80 cm of 100 cm is al een heel groot verschil. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast DVD Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 ik wil hem gaan gebruiken voor de FEED van lemans dit weekend Eutelsat W2A zou dat werken heb een 78 Triax staan
jacksparrow Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Voor de gemiddelde feeds op de EutelsatW2A is een 78cm triax volgens mij echt te klein. Had zelf tot een half jaartje geleden ook nog een TD78 en kon het overgrote deel van de feeds op 10oost (toen nog de W1) niet ontvangen. Je kunt geluk hebben wat betreft de uitzendsterkte maar ik geef je weinig kans. De juiste benaming voor zo'n schotelkop is overigens LNB Wat betreft je vraag, wat is een goede LNB. Ik kan je de Inverto Black Ultra aanbevelen. Succes Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen