kabauter Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ik heb sinds vorige week woensdag (na een update van CD) alle canal digital NL zenders op mijn kaartje ik heb echter maar een abootje van 12 euries hoop dat jullie het ook allemaal hebben
Elwin Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ja hoor, maar hou het maar mooi stil. Geen slapende honden wakker maken, maar inderdaad, alles open met Familiepakket én Themapakket, ook HD!
Gast RagdolletjeO Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Hela hier bij Tv Vlaanderen is ook alles vrij voor 9.95 ik snap niet waarom ?
Elwin Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ik zou het niet weten waarom. Misschien 'probleem' met de nieuwe Seca3-kaart? Zie het niet als een probleem, gewoon lekker kijken naar HD en Motors TV en zelfs Hustler TV!
Cobus R Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Zal wel zijn ivm de nieuwe codering wie ze aan het aanpassen zijn ivm sharen denk ik. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Elwin Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ja, misschien wel omdat ze straks overgaan op de Seca3-codering. En wanneer zou die ingaan, voorlopig toch niet dacht ik? Want er zijn nog een aantal mensen zonder zo'n Seca3-kaartje. Als ze tot die tijd open blijven, ben ik helemaal blij!
kabauter Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Geplaatst: 11 juni 2009 hoop dat het straks een hele tijd gaat duren hahahahaha
Elwin Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Hustler TV gaan we in ieder geval houden: klik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen