johndegr Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Hoi, Kan iemand mij zeggen, of er ook een mogelijkheid is op de premium om sneller door te spoelen, bij een opgenomen film? Tevens of de EPG uitgebreider weergeven kan worden dan 2 prg´s? Vast bedankt voor de info hierover. Groetjes, John
liberte Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ja dat kan. EPG komt nog. Blij met mijn AZbox
johndegr Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Geplaatst: 11 juni 2009 Hoi Liberte, Ik weet dat dit iets sneller kan, vraag is bv per 6 min. doorspoelen, of volgt dit nog later zoals de epg? John
Gast Willy-NL Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ik kan mij vergissen maar is de EPG geen rechten kwestie? Als dat zo is zal er een plugin gemaakt moeten worden.
johndegr Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Geplaatst: 17 juni 2009 Hoi, Soms kan ik wel een beetje doorspoelen, echter meestal niet?? Is dat te regelen en kan de box niet onthouden waar je stopt en vervolgens weer verder gaan? Of komen deze opties nog? John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen