littlesister Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Ik wilde Barry Allen installeren op een CF kaart, maar was deze vergeten in het slot te stoppen tijdens het installeren. Barry Allen is nu op de HD geinstalleerd en ik wil het weer verwijderen. Maar de vraag is hoe moet dat? Een telnet sessie met het commando werkt niet: ipkg remove barryallen Ik heb in het bestand /var/lib/ipkg/official gezocht naar de naam van de juist package, maar ik kan BarryAllen hier niet in terug vinden (hij is toch echt geinstalleerd en doet het als ik mijn box herstart). Wie weet de oplossing?
DeBeek Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Menu / Applicaties / rode toets (verwijderen)/ extensions / Barry Allen / OK.
littlesister Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Geplaatst: 11 juni 2009 daar staat ie dus niet tussen helaas. Wel in het overzicht (de applicatie browser), maar niet als je op verwijderen drukt.
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 je moet in flash booten anders kan het natuurlijk niet verwijderd worden en dan telnet ipkg remove enigma2-plugin-extensions-barryallen of ipkg remove enigma2-plugin-extensions-barryallen*.ipk je weet toch wel welke ipkg je gedownload en geinstalleerd hebt? chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Dolf Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 De moeilijke weg die ik zou bewandelen: Alleen de image op nieuw installeren, daarna met een FTP programma alles wat je niet op HD wilt hebben verwijden. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 kan ik mee instemmen een image wat dus door een gebruikers fout al deels is vernaggelt, kan beter maar helemaal zuiver opnieuw worden geflashed chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen