RVP Geplaatst: 11 juni 2009 Delen Geplaatst: 11 juni 2009 Maar ik krijg ze niet te pakken op: 11914 horizontaal 27500 3/4 Bovenstaande info is van kingofsat klopt dit niet meer of doe ik wat fout ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 11 juni 2009 Delen Geplaatst: 11 juni 2009 Bovenstaand klopt nog steeds. Weet je zeker dat je hebt uitgericht op Astra 23.5 (de Astra 3)? Kan je wel andere kanalen ontvangen van deze satelliet, en noem er eens een paar? Misschien dat je er net naast zit.. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RVP Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2009 Zo te zien heb je gelijk, ik heb andere zenders ingescand dan KoS op de site heeft staan. Vanavond zoek ik weer verder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RVP Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2009 Gevonden, schotel moest een tikkie naar oost hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen