Gast aart44 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Voor de erotiek liefhebbers Hustler TV komt met ingang van Juni in de lagere pakketten bij CanalDigitaal in Basis Familie en andere zoals het rekreatiepakket. Je schijnt hem wel zelf even te moeten aktiveren zie de site van CDS.
dream7020 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 dank je wel voor de tip Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Littlesat Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Ze moeten toch iets doen om "gelijkwaardig" met KPN digitenne te zijn. Nu nog de twee Belgen in het basispakket ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Denk dat ze dit gedaan hebben omdat precies dezelfde optie ook bij TV Vlaanderen is. En inderdaad, nu de VRT nog in het Basispakket!
Johan45 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Daar zal vast wel een prijsverhoging aankomen. Vult u rustig aan !!!
chukky2 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Ze zijn enorm klanten aan het verliezen , Er moet zowiso iets achter zitten! En idd met digitenne heeft het ook te maken
Elwin Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Ja, veel klanten gaan naar Digitenne, maar hadden ze dan niet beter de VRT naar het Basispakket gedaan in plaats van Hustler TV?
mifi Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Origineel bericht van: aart44 Je schijnt hem wel zelf even te moeten aktiveren zie de site van CDS. En dat is een aspx module. Werkt niet in firefox. Ze willen kennelijk alleen gebruikers die dat $*%$%@#$ IE gebruiken met erotiek verwennen... van Firefox gebruikers verwachten ze kennelijk andere zeden en gewoonten dan van de IE massa m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Elwin Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Wilde het in FireFox activeren maar dat doet ie dus niet. En in IE 7 kom ik niet meer op Mijn CanalDigitaal. Het is er druk op dit moment denk ik!
MacGuinness Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Origineel bericht van: wanderer en met de ie-tab (addon) in firefox? IE-tab is niet beschikbaar voor Linux gebruikers. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Moderator wiz Geplaatst: 12 juni 2009 Moderator Geplaatst: 12 juni 2009 goed, als linux gebruiker raak je gewend aan omwegen zoeken voor IE websites. Wat je kan doen als je alleen firefox hebt is je zenderpakket uitbreiden. Onderaan de pagina met pakket keuzes zit een radio button erotiek. Die staat op uit. Zet em op aan en bevestig alles, en in theorie zou dat moeten werken. Let er wel op dat je niet je pakket wijzigt, maar hou die keuze hetzelfde! Ik heb die procedure niet afgerond, ik moest mijn geboortedatum en email adres opgeven en voor mij hoeft hustler niet zo. Wel geinig dat pakket uitbreiden dan weer wel werkt met firefox. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast pinq Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Origineel bericht van: mifi Origineel bericht van: aart44 Je schijnt hem wel zelf even te moeten aktiveren zie de site van CDS. En dat is een aspx module. Werkt niet in firefox. Ze willen kennelijk alleen gebruikers die dat $*%$%@#$ IE gebruiken met erotiek verwennen... van Firefox gebruikers verwachten ze kennelijk andere zeden en gewoonten dan van de IE massa m Je conclusie is onjuist. Heeft niets met aspx te maken. Aspx rendert gewoon html op de server en stuurt dat naar de browser. Verder maken ze die knop en wat je verder ziet niet met aspx maar met html die client side gegenereerd wordt door JavaScript. Als je even in de source van de pagina kijkt zie je trouwens dat de programmeur helemaal niet weet wat aspx is en het ook helemaal niet gebruikt, maar goed er rammelt nog veel meer aan die code.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen