Gast M4RTiN Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Toen ik thuis nog een enigma 1 ontvanger had, klikte ik vaak de mp3's aan via de webinterface, zo had ik dan muziek in de woonkamer zonder dat ik naar de tv hoefde te lopen. Nu heb ik bij mij op de zaak een Bose Freespace geluidssysteem opgezet, deze heeft als geluidsbron een dm600. De reden hiervan is dat ik in mijn order/administratie programma van de zaak het volume en muziek-keuze wil kunnen beheren (aangezien ik deze zelf maak). Volume en dergelijke wil prima, maar de box reageert niet op de file-modus. Ook niet in zijn eigen file modus: Wat dus niet werkt: web interface dreambox > knopje "root" > dir zoeken > m3u naar internet radio station Wat ook niet werkt: Mijn eigen programma: > http://ipvandreambox/cgi-bin/zapTo?mode=zap&path=/ + juiste path Wat wel werkt: afstand bediening erbij pakken > file modus > bladeren > aanklikken van m3u ============================================================ Heeft iemand een idee hoe ik het wel via de webinterface kan klaarspelen ? Zo heb ik er nog niets aan.... Ps. ik wil niet van de remote control gebruik maken via de webinterface want dat vind ik te omslachtig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen