johantje Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Goed gezien van tv-vlaanderen ! Een goeie manier van reclame voor de zenders die niet in het basispakket horen. Een korting op ons abonement was al beter geweest en ook was het dan voor iedereen gelijk geweest.
dirpo Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Werkt MGM bij iemand op een DM800HD ??? zou deze dan zijn configuratie een keer kunnen PM-en ? alvast bedankt
JPVSP Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Origineel bericht van: Paullo Citaat: Een compensatie is natuurlijk een mooie geste... maar niet als ik ze zelf al betaald heb (toppakket)! Cadeaus uitdelen met het geld van een ander is natuurlijk steeds gemakkelijk. Ik begrijp de geste naar de basispakketten toe, maar dan had men toch ook iets kunnen voorzien voor het plus en toppakket. Het lijkt mij dus niet bepaald geslaagde marketing. Greets. Ik heb vandaag ook een brief gehad, van enige compensatie stond er niks in. Heb zelf wel het toppakket. Dus alleen degene die het basis pakket hebben, krijgen blijkbaar iets ter compensatie. (Wat TVV eigenlijk zelfs niets kost).
adupont Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Inderdaad. Heb hem net nog eens nagelezen. Er staat uitleg over: - wat er destijds gebeurd is - hoe men het opgelost heeft nu en naar de toekomst toe en verder staan er mijn contactgegevens in zoals gekend door tv-vlaanderen met de vraag ze na te kijken en eventueel te verbeteren op de site opdat ze mij steeds zo efficiënt mogelijk kunnen bereiken. Wanneer gaat men stoppen met een onderscheid te maken tussen abonnees? De ene groep 'moet' betalen voor zijn kaartwissel, de andere niet. De ene groep kijkt een maand gratis naar de rest van het pakket, de andere groep betaalt voor zijn zenders zonder meer. Ik vind deze mailing ook een gemiste kans voor TVV.
adupont Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Ik heb een DM-800 met Pli en CCCam en de zender heeft altijd zonder problemen opengestaan (23E) (toppakket). Ook met Gemini en CCCam moet het gaan. Managment staat op 2009-07-19 en TV Vlaanderen staat op 2009-08-10.
RUF Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Ik ben in augustus twee jaar klant bij TVV. En ik ben een groot gedeelte van hun geknoei hartsgrondig beu. We krijgen steeds maar minder voor ons geld. Het enige resultaat dat ze bij mij behalen is dat ik van het toppakket terugkeer naar het basispakket en dat ik Belgacom TV (in een interessant package) heb genomen. De meerprijs van 10 euro op mijn normale telefoon/internet rekening ga ik compenseren door bij TVV een lager abonnement af te sluiten. Spijtig ... maar ik laat nu echt niet langer meer met mijn voeten spelen.
Eduard07 Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Origineel bericht van: ranico Ik heb ondertussen een mail naar TVV gestuurd (antwoord binnen de 5 dagen) Want ook MGM blijft zwart, en dit zit in het basispakket. Heb je de nieuwe frequentie op Astra 1 wel ingelezen? Die op Astra 3 blijft gewoon dicht totdat die daar stopt over een paar weken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
cookie Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Origineel bericht van: ranico Allee, ik ben toch niet alleen. Ik heb momenteel deze smart ifo als dirpo. Ik heb ondertussen een mail naar TVV gestuurd (antwoord binnen de 5 dagen) Want ook MGM blijft zwart, en dit zit in het basispakket. Ik heb hetzelfde probleem, MGM blijft dicht. Heb er 1 dag even beeld op gehad dat af en toe wegviel (geen audio video signaal melding kwam er op). Als meer mensen er last van hebben moet er toch iets mis zijn met de codering van die zender ofzo, dat sommige ontvangers er niet mee overweg kunnen.
ranico Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Heb je de nieuwe frequentie op Astra 1 wel ingelezen? Die op Astra 3 blijft gewoon dicht totdat die daar stopt over een paar weken. Ja, maar zonder resultaat. Dit was ervoren toch het etalage kanaal/Action Now ? DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
digitaal kijker Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: ranico Ik heb ondertussen een mail naar TVV gestuurd (antwoord binnen de 5 dagen) Want ook MGM blijft zwart, en dit zit in het basispakket. Heb je de nieuwe frequentie op Astra 1 wel ingelezen? Die op Astra 3 blijft gewoon dicht totdat die daar stopt over een paar weken. ik heb nochtans beeld op de zender op beide posities (23.5 en 19.2) van MGM. denk dus dat er iets fout gaat bij de toevoeging op je account van je kaart. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
ranico Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker ik heb nochtans beeld op de zender op beide posities (23.5 en 19.2) van MGM. denk dus dat er iets fout gaat bij de toevoeging op je account van je kaart. Dat is ook mijn assumptie. En ik ben blijkbaar ook niet de enige. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
egypt Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Het probleem voor het ontvangen van MGM kan snel opgelost worden door de 2.1.1 c*m te installeren en een heractivatie van de kaart doen. Oeps sorry dit is voor wat Dreambox betreft althans
ranico Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Origineel bericht van: egypt Het probleem voor het ontvangen van MGM kan snel opgelost worden door de 2.1.1 c*m te installeren en een heractivatie van de kaart doen. Had reeds enige tijd al CCam2.1.1 geinstalleerd, maar mijn profiel stond nog op de vorig versie. Is nu aangepast. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen