Gast Paullo Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Een artikel van de website van de VRT (www.deredactie.be) " "Sm-verpleegsters" krijgen lichte straf vr 12/06/2009 - 13:29 Vijf "verpleegsters" van een sm-kliniek in Antwerpen hebben lichte straffen gekregen voor het opzettelijk toebrengen van slagen en verwondingen en het onwettig uitoefenen van de geneeskunde. Twee vrouwen kregen een werkstraf van 80 uur, 1 kreeg een voorwaardelijke celstraf van 6 maanden, de 2 anderen kregen opschorting van straf. De politie was in 2007 binnengevallen in de "kliniek" en ontdekte daar tientallen video's. Daarop was bijvoorbeeld te zien hoe geslachtsorganen werden afgesneden en borsten en tepels aan elkaar werden genaaid. Sommige "verpleegsters" deden die job ook in het echte leven. Een van hen had ook verdovingsmiddelen gestolen uit het ziekenhuis waar ze werkte. De man die de operaties uitvoerde en zichzelf "dokter Steve" noemde, was kort voor de inval overleden." Uiteraard alléén voor de echte liefhebbers. Hoe mensen toch hun vrije tijd kunnen doorbrengen, dit slaat toch wel echt alles. Greets
Gene 1225 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 ze doen maar , zolang ze maar van de kinderen afblijven . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
JosFop4Sat Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Een corrigerende tik mag toch wel? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
D.Quijote Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Moest ooit in zo'n zaak zijn voor me werk, 's-ochtends vroeg om 8 uur of zo iets, wat me wel is bij gebleven dat er wel wat eigenaardige luchtjes hingen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Con Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Origineel bericht van: Paullo . . .dit slaat toch wel echt alles. . . .Greets Ik denk niet dat je weet wat er allemaal in de wereld gebeurd, nu komt dit boven water. Niemand heeft notie wat er nog niet boven water is gekomen. Laten we wel zijn, iedere keer is er wel wat anders wat ons allen verbaast, toch? HG Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gene 1225 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Het volgende zal dan toch iets moeten zijn in de aard van : " seriemoordenaar in het ISS-station slaat weer toe " of iets van die strekking om mij nog te verbazen . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Con Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Duidelijk is wel dat de wereld steeds bizarder wordt met steeds meer extremere situaties . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Pestvogel Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Het water loopt me in de mond. Heb je een adres?
Gast patje7of9 Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Origineel bericht van: Pestvogel Het water loopt me in de mond. Heb je een adres?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen