Gast Geplaatst: 14 juni 2002 Geplaatst: 14 juni 2002 Hoi, ik heb hetvolgnde probleem: Geen auto-update op mijn originele C+ kaart. Ik heb een Philips 5816 met sw 9.5, maar volgens mij staat dit probleem hier los van en wil graag wat feedback van andere leden. Vorige maand (begin mei) had ik dezelfde software (9.5) als nu (juni) en toen functioneerde de update nog goed. Ik heb mijn kaart meegegeven aan een collega (Philips met 9.6) die wel een auto update kreeg op zijn kaart. Helaas kreeg mijn kaart ook daar geen auto update. Ik heb een vermoeden dat het te maken heeft met een '1 jaar oude kaart'! Ik heb in Mei 2001 mijn installatie en C+ kaart gekocht. Begin mei 2002 was dit dus nog geen jaar geleden en nu is het meer als een jaar geleden. Ik denk dat er bij C+ iets fout is in de administratie, waardoor kaarten die ouder zijn als een jaar niet *altijd* automatisch een update signaal krijgen. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is, of alleen in sommige gevallen. Enige feedback over de 'leeftijd' van de kaart en wel of geen auto-update zou meer duidelijkheid kunnen geven over mijn vermoeden. Dus mensen: graag even een response ... Alvast bedankt.
gamgra Geplaatst: 14 juni 2002 Geplaatst: 14 juni 2002 Hoi Hels, Ik heb hier 2 C+ kaarten, een met abo 2 jaar oud, nooit problemen met auto-updates gehad, met de andere kaart ook met abo en 3 jaar oud, is wel eens een probleem geweest. Heb de eerste keer C+ gebeld, dat dus nooit meer!!. Indien het nogmaals voorvalt knap ik het zelf op, er bestaat namelijk prima software om het allemaal zelf te doen, is goedkoper en nog leuk ook. groet gamgra
Gast Geplaatst: 15 juni 2002 Geplaatst: 15 juni 2002 Toen ik een keer stond te wachten in een satellietwinkel hoorde ik ook een klant met deze klacht. De baliemedewerker pleegde 1 telefoontje met c+ en de kaart zou het binnen een uur weer doen zo vertelde de baliemedewerker.
Gast Geplaatst: 16 juni 2002 Geplaatst: 16 juni 2002 Hoi Hels, Deze klacht komt helaas vaak voor. De gedupeerden bellen dan naar Anaal+,komen in de wachtstand,waardoor de kosten lekker oplopen. Het lijkt er op dat dit een andere manier is om aan moneten tekomen. groeten charley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen