Ga naar inhoud


[Satelliet] History HD en Eurosport HD bij Canaldigitaal


chukky2

Aanbevolen berichten

History HD en Eurosport HD zullen bij satellietaanbieder Canal Digitaal per begin juli worden toegevoegd aan haar aanbod. History HD zal via de Astra 23,5 Oost-positie aan het Hoge Definitie pakket worden toegevoegd.

 

Eurosport HD zal voor abonnees van het basispakket (alsmede familie/entertainment/toppakket/combipakket) worden toegevoegd via de Astra1.

 

Denk dat dit geen roddel is,op meerdere site's te lezen

 

zie ook een ouder bericht hier op forum http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...toe#Post1666043

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast woutervg
Origineel bericht van: chukky2
History HD en Eurosport HD zullen bij satellietaanbieder Canal Digitaal per begin julie worden toegevoegd aan haar aanbod. History HD zal via de Astra 23,5 Oost-positie aan het Hoge Definitie pakket worden toegevoegd.

Eurosport HD zal voor alle abonnees van het basispakket (alsmede familie/entertainment/toppakket/combipakket) worden toegevoegd aan het aanbod via de Astra1.

Denk dat dit geen roddel is,op meerdere site's te lezen

zie ook een ouder bericht hier op forum http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...toe#Post1666043


Het Eurosport deel lijkt me toch echt wel een roddel. De enige Eurosport HD die op de Astra 1 zit is de Franse versie. Deze heeft een totaal andere programmering dan de Nederlandse en zal in verband met Franse sportrechten nooit in Nederland doorgegeven kunnen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg
Origineel bericht van: Elwin
Misschien komt Eurosport HD ook van dezelfde transponder als waar History HD vandaan komt op Astra 3? confused


Dat lijkt me waarschijnlijker ja, maar denk niet dat deze in het basispakket doorgegeven zal worden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: woutervg
Origineel bericht van: Elwin
Misschien komt Eurosport HD ook van dezelfde transponder als waar History HD vandaan komt op Astra 3? confused


Dat lijkt me waarschijnlijker ja, maar denk niet dat deze in het basispakket doorgegeven zal worden...


Zou wel super zijn, maar ik ben er bang voor dat het gewoon in het HD-pakket komt, want Eurosport HD is toch wel een populaire HD-zender.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg
Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: woutervg
Origineel bericht van: Elwin
Misschien komt Eurosport HD ook van dezelfde transponder als waar History HD vandaan komt op Astra 3? confused


Dat lijkt me waarschijnlijker ja, maar denk niet dat deze in het basispakket doorgegeven zal worden...


Zou wel super zijn, maar ik ben er bang voor dat het gewoon in het HD-pakket komt, want Eurosport HD is toch wel een populaire HD-zender.


Ik hoop dat ze het in het HD pakket stoppen. Zorgt voor meer abonnees en dus voor meer inkomsten voor een eventuele extra transponder waarmee het HD aanbod verder uitgebreid kan worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ziggo zit Eurosport HD toch ook in het basispakket, dus zo gek is het niet. Wat mij betreft zeer welkom :D

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg
Origineel bericht van: Paullo
Er wordt vermeld dat dit op meerdere forums zou te lezen zijn, maar welke zijn dat dan ?

Greets

Ik zag het net staan op de site van Dutchmedia
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Dutchmedia Weblog staat nu dat Eurosport HD per juli wordt toegevoegd aan het Basispakket via de Astra1... vaag als daar alleen de Franse versie zit. confused

 

En er staat daar nog meer nieuws te lezen. Vanaf juli komt op de oude plek van MGM de zender 'Het Gesprek' weer terug. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Op de Dutchmedia Weblog staat nu dat Eurosport HD per juli wordt toegevoegd aan het Basispakket via de Astra1... vaag als daar alleen de Franse versie zit. confused


Dutchmedia verspreidt meestal betrouwbare informatie, dus het zal zeker kloppen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg
Origineel bericht van: cheapwatcher
Origineel bericht van: Elwin
Op de Dutchmedia Weblog staat nu dat Eurosport HD per juli wordt toegevoegd aan het Basispakket via de Astra1... vaag als daar alleen de Franse versie zit. confused


Dutchmedia verspreidt meestal betrouwbare informatie, dus het zal zeker kloppen.


Waar halen ze de internationale versie dan vandaan op de Astra 1? CD heeft geen ruimte om deze zelf erop te zetten. Denk toch dat het vanaf de 23,5 gaat komen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op dutchmedia ook dat 'het gesprek' per juli terugkomt bij CDS via astra 23.5.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...