Ga naar inhoud


[Satelliet] History HD en Eurosport HD bij Canaldigitaal


chukky2

Aanbevolen berichten

Ik heb perfect beeld en geluid (op Native HD) uitzendingen van Eurosport HD, maar vreemd genoeg kan ik een opgenomen uitzending niet goed afspelen. Ik heb of schokkerig beeld en goed geluid, of (na enige malen, stop, ff, play, enz gedrukt te hebben) perfect beeld, maar geen geluid!! Dit probleem doet zich op twee identieke Humax iCord ontvangers, beiden met nieuwe kaart en Aston CAM (1.17 en 1.18). Geen enkele zender geeft dit fenomeen, alleen Eurosport HD. Iemand enig idee wat er aan schort?

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast calculator

Ik ben in ieder geval gerust gesteld dat meer mensen problemen hebben met het Nederlandse geluidskanaal ( of eigenlijk, stiltekanaal).

 

Canal Digitaal heeft nog werk aan de winkel om dit goed te krijgen.

 

Ik vind trouwens die Thechishe EPG van History HD ook een ramp. Daar heb je dus niks aan.

En Nederlandse ondertitels zoals op de kabel zou ook wel fijn zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik ben in ieder geval gerust gesteld dat meer mensen problemen hebben met het Nederlandse geluidskanaal ( of eigenlijk, stiltekanaal).



Dacht het niet dat er bij Canaldigitaal werk aan de winkel zou zijn bij de Dreambox schijnen het de audio drivers te zijn met oude drivers werkt het.
Dat is dus de richting die je moet zoeken. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, ondersteund de KeeponDreamingbox geen Tsjechische tekens? Goed dat ik het weet, weer een reden om deze box niet te doen...

 

Verder niets mis met de EPG toch, ik versta het goed.

Voor wat bijdrage vertaal ik het wel voor jullie :D :D :D

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal (ook in de web-wereld), als er non-ascii-tekens niet goed worden weergegeven, betekent het dat de bron niet correct aangeeft welke tekenset gebruikt wordt. Het probleem hoeft dus zeker niet per sé bij de dreambox te liggen.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het aan de bron lag, hadden alle ontvangers er last van. Hier wordt het goed weergegeven, dus aan de bron valt weinig te wijten.

 

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter
Als het aan de bron lag, hadden alle ontvangers er last van. Hier wordt het goed weergegeven, dus aan de bron valt weinig te wijten.

Theoretisch wel, in de praktijk misschien niet whistle

Even weer de analogie met www: veel pagina's worden met de verkeerde encoding aangeboden (http header zegt utf-8, content is windows-1252). Met IE gaat dat toevallig wel goed, omdat die er al van uit gaat dat de encoding fout is en wat trickery uithaalt om te raden welke encoding het dan wel is. Andere browsers houden zich netjes aan de standaard (daar is die toch voor?) en beelden deze pagina's dan dus incorrect af.

Met de EPG zou het net zoiets kunnen zijn. Maar nogmaals, ik zit hier niet zo diep in, misschien doet enigma het inderdaad wel gewoon fout. Ik wilde alleen even melden dat je dat niet zo makkelijk kunt stellen.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter
Hee, ondersteund de KeeponDreamingbox geen Tsjechische tekens? Goed dat ik het weet, weer een reden om deze box niet te doen...


Lol, ik ruk de EPG van de HDTV kanalen, inclusief Eurosport-HD, gewoon vanaf UPCLive.nl binnen op mijn Dreamboxjes. Heb een 7 dagen EPG op ALLE HD kanalen, inclusief Discovery-HD etcetera. Probeer dat maar eens op jouw Technisat. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...