Alfons Verbiest Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Mensen die geen Engels spreken hebben er nu dus helemaal niets aan. Volgens de laatste tellingen spreekt 1,5 miljard mensen op de wereld Engels. Misschien een goede motivatie hier ook bij te gaan horen. Tot die "mensen die geen Engels spreken", hoor ik zelf niet hoor. Heb er weinig moeite mee. Maar inmiddels kan het dus ook in mijn moers taal.
hemertje Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Mensen die geen Engels spreken hebben er nu dus helemaal niets aan. Volgens de laatste tellingen spreekt 1,5 miljard mensen op de wereld Engels. Misschien een goede motivatie hier ook bij te gaan horen. als je zo rekent kan je beter chinees gaan leren DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
iRuud Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Volgens de laatste tellingen spreekt 1,5 miljard mensen op de wereld Engels. Misschien een goede motivatie hier ook bij te gaan horen. Dan zijn het er 4,5 miljard die geen engels spreken.. Er zijn trouwens meer spaanstaligen als engels taligen. Dus ook maar spaans gaan leren?
Littlesat Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Trouwens het is niet meer noodzakelijk Tsjechisch, Chinees, Engels of nog wat te leren. Inmiddels is het gewoon in ABN (Nederlands dus) te volgen... Nu nog teletekst of DVB ondertitels bij History... En bij Discovery ook... Bij discovery is de timing van de Teletext/Ondertitels nog niet juist. Ik verwacht eigenlijk dat als daar de problemen opgelost zijn dat we dan pas ondertitels bij History-HD kunnen verwachten... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Kan het kloppen dat esp hd nog niet alle programma's in Ned taal uitzendt? Nu nog geen ned taal,wel de optie om het te selecteren. ook nog geen engelse taal.
satfanaat Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Het nederlands commentaar is toegevoegd,en is beschikbaar.
Littlesat Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Alleen met een dreambox DM800 heb ik maar op 1 audiokanaal geluid. Dat is het Tjechische kanaal. Op de overige 3 blijft het behoorlijk stil... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast aart44 Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Eurosport HD heeft vier talen en die werken alle vier, Tsjechisch Hongaars Nederlands Engels (Dolby) Dus als het niet werkt ligt het aan de ontvanger of even nieuw inlezen.
Gerard 76 Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Kan iemand misschien de audiopids posten? Misschien pakt de dreambox die niet goed op.
Gast aart44 Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Pids staan gewoon bij Kingofsat transponder 12109 H. De pid van de Nederlandse audio is Apid: 4641.
Littlesat Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 En diezelde apid vind mijn Dreambox... maar het blijft stil... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
mondial Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Hier ook na heel ff NL commentaar, alles stil Topfield HSCI7700 VU+ UNO 4K DVB-C OpenPLi ZIGGO
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: aart44 Eurosport HD heeft vier talen en die werken alle vier, Tsjechisch Hongaars Nederlands Engels (Dolby) Dus als het niet werkt ligt het aan de ontvanger of even nieuw inlezen. Ik keek al een dag of wat met het geluid op Engels 5.1 en merkte al meerdere keren dat dit geluid af en toe zomaar een tijdje stopt. Soms een half of heel uur achtereen. En dan stopte ook het Hongaarse geluid. Bleef alleen Tsjechisch te beluisteren. Dit gebeurt nu nog steeds, alleen valt dan ook het Nederlandse geluid uit. Lijkt me toch een 'technisch mankement'. Hopelijk wordt dit snel opgelost
Gast aart44 Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Nou het zou allemaal kunnen maar ik heb nu vanavond vier keer getest en steeds werkt alles nu ook weer. Nu is het golf met prachtig beeld in Native HD en gewoon Nederlands commentaar ook de andere talen werken. Oeps nu komt de reklame en die is met Engels geluid.
exciter Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Ik krijg de video van Eurosport HD niet aan de gang. Voor het eerst, dat ik een botsing heb tussen de twee kaartlezer/kaarten. Ik heb zowel CDS als het Tsjechische Skylink. Er zijn wel meer zenders, welke via beide aanbieders binnen komen, nergens problemen mee. Maar Eurosport HD,die wil niet... Als ik de Cryptoworks cam verwijder, doet ie het wel. Met beide cam's er in is Eurosport "gecodeerd". AAARGHHHH, ik heb geen zin om steeds de cam te verwijderen. Wat jammer weer, maar ja, van wie? Er zijn zoveel partijen, die hier een rol in kunnen spelen (Technisat, Cryptoworks, Aston, CDS, Skylink, zeg het maar....) TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen