Dilasso Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 LS, Ik heb virtual PC geinstalleerd in Vista Ultimate en in virtual machine heb ik Windows XP Pro geintalleerd. Windows XP Pro werkt perfect en weer terug naar Vista gaat ook goed, maar XP ziet geen aangesloten USBstick, heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn? Vriendelijke groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
kees kas Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 volgens mij moet je wel het het laatste virtual pc service pack hebben geinstalleerd anders geeft usb onder vista problemen
Dilasso Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Geplaatst: 12 juni 2009 Origineel bericht van: kees kas volgens mij moet je wel het het laatste virtual pc service pack hebben geinstalleerd anders geeft usb onder vista problemen Kees, Waar haal ik dat weg? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Geplaatst: 13 juni 2009 SP! van Virtual PC gedownload maar hoe installeer ik die? Ik krijg steeds de foutmelding Windows verkenner (process Id: 1120). Ik start SP1 op in Vista want XP Pro staat op de virtual PC, kan iemand hulp bieden? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Gast ozzo Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Gewoon XP opstarten in de Virtual PC en dan de boel installeren ?
Dilasso Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Geplaatst: 13 juni 2009 Hallo Ozzo Als ik XP opstart van uit Vista dan vind ik nergens de setupfile van sp1, ik heb 3 harddisk maar ik zie alleen de virtual disk van XP. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
kees kas Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 sorry, beetje late reactie, er is al een 2007 versie en ook een beta tbv windows7 en xpm lees dit eens : http://windowsteamblog.com/blogs/windows...spx?PageIndex=5 http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/get-started.aspx http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/downloads/virtualpc2007.aspx hier kun je eea downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/detai...;displaylang=en
Dilasso Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Geplaatst: 13 juni 2009 Alles nog even op een rij, ik werk met Vista Ultimate daar heb ik Virtual PC 2007 op geïnstalleerd daarin Windows XP Pro geïnstalleerd. Als ik nu vanuit Vista Virtual Machine opstart dan krijg ik Windows XP Pro en dat werkt goed, alleen is er nog een probleempje ik zie geen ingestoken USB-stick, daarvoor moet je SP1 downloaden dat heb ik gedaan maar in XP zie ik de SP1 setup-file nergens staan dus installeren gaat dan ook niet, graag nog wat advies A.U.B.. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Geplaatst: 13 juni 2009 Nou SP1 voor virtual PC 2007 geïnstalleerd maar nog steeds geen CD-Rom of USB-poort aanwezig, als iemand nog een suggestie heeft graag. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Psychosammie Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 Ja. VMWare! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Dilasso Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Geplaatst: 15 juni 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Ja. VMWare! Ja inderdaad werkt prima, met USB poorten, bedankt Psychosammie voor de tip. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen