Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een abo bij Online: ADSL Extra+Telefonie Totaal.

Als ik aan het bellen ben word mijn gesprek ineens onderbroken (tuut tuut tuut tuut etc etc ) Ik ben dan genoodzaak om de desbetreffende persoon opnieuw te bellen.

De gesprekken worden onderbroken na een bepaalde tijd, dit kan na 2 minuten maar ook na 34 min zijn, dus heel verschillend.

het maakt geen verschil uit of ik bel of gebeld word.

Contact gehad met de helpdesk van Online , waar men zegt dat er veel ruis op de lijn zat, aanbeveling was om het modem + telefoon van de stroom te nemen en na 20 min te herstarten.

Natuurlijk zonder resultaat.

Wie kan me hierbij helpen dit probleem op te lossen?

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

wie veroorzaakt die ruis op de lijn?

jij of zij?

je mag toch stellen dat als jij vanaf de meterkast alles netjes aangelegd hebt dat dan de ruis bij hen vandaan komt.

dus dan is het enkel uit en aan zetten van de router/modem toch echt flauwekul support

als je dit vaker hebt, zou ik toch telkens blijven melden bij je provider dat ze het in orde moeten komen maken...

soortgelijke berichten zijn hier al genoeg geweest en enkel na je pitbull tanden in de helpdesk te zetten kwam er een gedeeltelijke oplossing

soms is de afstand tot de wijkcentrale al te groot

soms is het pure onwil van de monteurs

en ga zo maar door.

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Voeding van de Livebox defect? Als ie heel erg warm wordt nog een keer met Online bellen en zeggen dat de voedingsadaptor bloedheet wordt. In de afgelopen tijd al diverse mensen moeten doorverwijzen die een verrotte voedingsadapter hadden. Soms moet je wel doorzeuren daar bij Online.

Geplaatst:

bovenstaand kan ik beamen. je krijgt dan zelfs een compleet nieuwe livebox toegestuurd. de oude kan je retoursturen in de meegestuurde retourbox.

heb ik ook eens meegemaakt bij iemand, sindsdien is het goed.

merDe

deze ruimte is te huur
Gast decodertje
Geplaatst:
Origineel bericht van: peterk
Voeding van de Livebox defect? Als ie heel erg warm wordt nog een keer met Online bellen en zeggen dat de voedingsadaptor bloedheet wordt. In de afgelopen tijd al diverse mensen moeten doorverwijzen die een verrotte voedingsadapter hadden. Soms moet je wel doorzeuren daar bij Online.

yip ook vorige week dit probleem gehad.

nieuwe adapter gekregen van online en hij doet het weer prima.
  • 7 maanden later...
Geplaatst:

ik ben nu een half jaar verder en het is nog steeds maar kl*te met mijn telefoon.een tijdje is het redelijk geweest maar het spel begint opnieuw.

inmiddels contact met die badmutsen van online gehad, resultaat nieuwe software op mijn livebox, het probleem zou dan opgelost zijn.maar helaas.

als ik iemand bel dan zegt de tegenpartij dat er een echo hoort en de spraak is hakkelig en hij hoort ook af en toe een tikkend geluid, af en toe valt de verbinding spontaan weg.

mijn internet verbinding is goed.

ik gebruik een dectelefoon.

wie heeft de gouden tip voor me om dit probleem op te lossen.

ps: oplossing om over te stappen naar een andere provider had ikzelf al bedacht.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

probleem is gedeeltelijk opgelost door een software up date alleen zit ik nu met het volgende probleem:

ik ben aan het bellen wordt het gesprek ineens afgebroken, soms na 4 min, maar het kan ook na 12 min zijn, dus variabel.

ik heb bemerkt dat als ik niet bel de kiestoon , 3 x overgaat en dan overgaat in een bezettoon.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

Heb hier precies hetzelfde probleem gehad, na diverse telefoontjes met de klantenservice is me beloofd dat er een service monteur ging kijken of het aan de verbinding lag , of aan de modem zelf. bleek het toch om een defect modem te gaan en kreeg een nieuwe opgestuurd, daarna geen problemen meer.

Groet, Beukjes

Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird

Diablo & t-rex

T90 , DB8000, veel geduld

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb al verschillende personen kunnen helpen door hen te adviseren een nieuw voedingsadapter te laten opsturen door online. Als de adaptor heel erg warm wordt dan is ie verrot. Ik merk wel dat je alleen dat aan de helpdesk moet doorgeven "ik brand mijn vingers aan de adapter" zodat ze niet weer hun "technische dienst" gaan inschakelen.

Geplaatst:

(mode Off-Topic)

Mail de Helpdesk van Online de onderstaande foto door van je voeding.

Denk wel dat je een nieuwe krijgt :D

BE-AM5E-power-supply2.jpg

(mode On-Topic)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen