Gast kloppie Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Hallo, Ik heb vandaag mijn dreambox gekregen en de nieuwste firmware van milo er opgezet, maar op een gegeven moment loopt de dreambox vast. Ben nu zo ver dat als ik de netwerk stekker er uit laat dan gebeurt dit niet. Ik kan hem ook niet meer benaderen via de pc om de firmware er op nieuw in te schieten. Heeft iemand ervaring met de router van @home ? Ik heb een fritzbox 7270 besteld, zolang deze er nog niet is zou ik het hier mee moeten doen. Alvast bedankt voor de reacties.
seije017 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 heb je alleen een modum van home zonder router. dan heb je een ip oorlog met je modum en moet er dan een router tussen zetten en geen switch.
Gast kloppie Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Ik heb een modem van @home en een draadlose router van @home, achterop de router zit een switch ( type router is netgear wgr614)
seije017 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 ok dan kan het dat niet zijn. heb je dan niet zelfde ip adressen in de pc of iets dergelijks. volgens mij moet het zoiets zijn
Gast kloppie Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Ik heb hem nu terug gezet naar de fabrieksinstellingen , want hou wou helemaal niks meer. Maar nu kan ik hem niet benaderen hij geeft wel een ip adres maar kom er niet in
Dolf Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Kloppie heeft zijn Dreambox even aan mij netwerk gehangen. Krijgt met starten en omlaag toets ingedrukt af en toe een IP adres van de DHCP server. Als hij wel een IP krijg is alleen de eerste web page op te roepen. Als je op firmware upgrade klikt wordt de pagina niet geladen. Iemand anders dit ook al eens gehad? Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 ook al eens geprobeerd in de BIOS te komen van die dm 7025+ ? daar zijn nog wat overige settings, die zouden kunnen helpen. alhoewel een "klapperkiste of rappelkiste" dm7025 misschien toch beter via nulmodem wordt gezuiverd en nieuw geflashed. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
JBnl Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Mogelijk de voeding die aan het klooien is, waardoor hij raar doet ? Als er een HDD in zit, die eens los koppelen van de voeding en dan eens kijken. Zit die niet erin, dan zou ik eens een andere voeding proberen of anders de voeding herstellen. Flikkert je display niet ? groeten,JBnl
Gast kloppie Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Ik heb hem via nulmodem weer opnieuw geflashed. Ik had weer gewoon beeld maar na een minuutje liep hij weer vast. Elke keer als ik weer opnieuw opstart en dan een zender kies loopt het vast. Ik wil inderdaad nog even de harde schijf afkoppelen en dan even kijken.
Gast kloppie Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 HD afgekoppeld, heeft ook niets opgeleverd ik weet het niet meer ! Nog suggesties ?
Gast kloppie Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Nee display flikkerd niet. Maar hoe kom ik in de bios van de dreambox ? Ik heb hem gister pas uit de doos gehaald dus weet er nog niet heel veel van.
dream7020 Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Is het een nieuwe receiver Zoals ik in je eerste bericht erop uit maak. Ik zou terug gaan met de receiver. Waarschijnlijk is er dan toch iets mee. Lijkt mij Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Gast kloppie Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Ja het is een nieuwe 1 dag oud !!!!! Maar wil zeker weten dat het niet aan mij ligt heb hem nu naar Dolf gebracht(ook wel bekend op deze site) die gaat morgen nog even kijken, anders breng ik hem aankomende week terug.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen