Snoopy Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Het gebeurd nog al eens dat mijn DM800HD de externe USB HDD niet meer herkend. Deze benader ik via de computer met de Ext2 Volume Manager als driver om de boel zo af en toe te reorganiseren. De DM800HD geeft nu b.v. de melding dat hij de \hdd\movie directory niet kan vinden terwijl die er duidelijk is. Repareren via het menu van de Dm800HD wil ook niet meer. Is er een utilty waarmee ik via de computer de HDD kan herstellen ?? Want de hele boel heen en weer copieren en de HDD opnieuw formateren kost erg veel tijd !
fransken Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 met dreamup 1.3.3.4 zit volgens mij een functie in om de schijf te controleren / herstellen als de schijf in een dreambox zit XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 op zich lijkt me er dan ook iets anders aan de hand. daar de meerderheid van gebruikers dat soort problemen niet hebben en waarom ook zou de externe USB disk telkens weer niet te herkennen zijn? start je bijvoorbeeld de dreambox en of de usb disk vaker opnieuw? wissel je de usb poort vaker? heb je al eens nadat de disk is herkent een volledige shutdown reboot gedaan? is die disk in het USB externe doosje al eens volledig gechecked... bad blocks checkdisk kan ook via telnet op de dreambox of per dcc/telnet chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Snoopy Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Geplaatst: 13 juni 2009 Probleem doet zich meestal voor zodra ik de HDD achter de computerhang en de boel reorganiseer. Ook wel eens indien er veel opnames op de HDD staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen