Ga naar inhoud

Opta komt tussen bij CDS nav kaartwissel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

per einde contract datum ja.........en de afgesproken voorwaarden zijn geldend....

Dus als daar zoals er ook staat dat tussentijds het abonnementsgeld gelden om reden van.....zal worden verhoogd ben je daarmee volgens de algemene voorwaarden dus mee accoord gegaan....ergo dat wist of had je kunnen weten op voorhand...

De situatie zoals die er nu ligt staat niet in de algemene voorwaarden en is dus ook niet van toepassing zolang het contract duurt.....lijkt me toch duidelijk!!!!

Groetjes..........

Geplaatst:

Terradon, je vergeet iets, nl. dat CD niet op een duigdelijke manier zijn klanten op de hoogte heeft gesteld van het wijzigen van de voorwaarden.

Op deze manier zijn de nieuwe voorwaarden nier eens rechtsgeldig!

Gr. Paul.

Geplaatst:

Ik vraag mij af of die brief niet eerder te maken heeft met de nieuwe algemene voorwaarden.

Als bestaande klanten nieuwe voorwaarden krijgen, moet hen de gelegenheid geboden worden het contract op te zeggen.

Dat heeft op zich niets met de 9,95 Euro te maken die op basis van het bestaande contract niet kan gevraagd worden.

Wel op basis van het nieuwe contract (voor zover het niet wordt opgezegd door de abonnee) en is dat misschien de reden waarom voor bepaalde pakketten met veel abonnees de kaartwissel nog niet werd doorgevoerd.

Greets

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen