Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op een 3 tal frequenties wordt een Platforma HD en Platforma DV genoemd door Kingsat. Codering DRE-crypt. Het infokanaal is ongecodeerd en geeft in het Russisch uitsluitsel.(Helaas voor mij onleesbaar0

Heeft iemand al beeld op deze naar het zich laat aanzien interessante kanalen? en zo ja hoe? Abo, module etc.

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Geplaatst:

Om de kanalen te kunnen zien moet je of een kaart + cam kopen of een kaart + ontvanger.

Kaart wordt gekoppeld hieraan.

Kosten zijn ca 200 euro.

Abonnement voor Platforma HD + SD is ca 100 euro per jaar.

Vooralsnog leveren de dealers alleen in Rusland.

Bron? PlatformaHD.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

dank je voor deze info. Zijn er gegevens over deze ontvanger te vinden. En is er iets bekend over de compabiliteit van de module.M.a.w geschikt voor de hier gebruikelijke HD ontvangers?

Geplaatst:

Op de site van Platforma HD staat de Humax HDCI-2000 en General Satellite HD9320, op andere sites o.a. ook de Topfield 7700HSCI, de kanalen zijn MPEG-4, dus een HD Ontvanger. Abbonementen alleen in Rusland met een adres in Rusland, 12 maanden Platforma DV RUB 900,-, Platforma HD 12 maanden RUB 3600,-, Platforma DV/HD 12 maanden RUB 4200,- (koers 1 EUR = 43 RUB) De cam + kaart kost eenmalig zo'n RUB 7000,- tot RUB 11.000,-.

Geplaatst:

Dank voor de antwoorden.Hier kan ik wat mee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen