Pestvogel Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Hi, Ik wil graag een waterslangaansluiting (laten) maken om het balkon van mijn flatje af en toe schoon te kunnen spuiten. Helaas is er maar 1 aansluitpunt en die wordt gebruikt voor de wasmachine. Bestaat er een dubbele kraan die op dat punt wordt gezet ?
YUGI Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 ja die is er wel, heb hier wasmachine en vaatwasser op 1 kraan.is licht grijs als het moet wil ik er wel een foto van maken en naar je toe sturen heb hem toevallig los liggen om dat de wasmachine stuk is gegaan. gr
YUGI Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 weet niet of het mag dan zie ik het wel.heb ze ook al in messing uitvoering gezien. http://www.geen_reclame.nl/!!
borsjea Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Mijn wasmachine en vaatwasmachine staan bij elkaar. Ik heb hier een Y stuk geplaats en daarop twee kranen
Ronsworld Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Jazeker bestaat dit; Y-stuk - voor 2 kraanaansluitingen Omschrijving: Messing, verchroomd. Buitendraad 1/2" en 2x binnendraad 1/2". In ZB-verpakking. aansluitingen 1/2 Inch buiten naar 2 x 1/2 Inch binnen verkoopeenheid 1 stuks op kaart Normale Prijs: €5.28 Kortingsprijs €4.73 Suc6, HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Gast wanderer Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 gogelen op dubbeldienstkraan deze zoek je, 1/2" in, 2x 3/4" uit
Pestvogel Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Geplaatst: 14 juni 2009 Allemaal hartelijk dank !! Ik wist niet dat zoiets bestond, maar het is 100% wat ik zoek. Ik ga morgen direct op pad. Groeten,Pestvogel.
Pestvogel Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Geplaatst: 14 juni 2009 Nee met de auto naar de zaak waar het geen punt is. Van Brugge heb ik nog geen adres. ( Ik neem aan dat je op een ander topic doelt)Gr. Pestvogel.
Pestvogel Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Geplaatst: 14 juni 2009 Origineel bericht van: waterstofcyanide Jazeker bestaat dit; Y-stuk - voor 2 kraanaansluitingen Omschrijving: Messing, verchroomd. Buitendraad 1/2" en 2x binnendraad 1/2". In ZB-verpakking. aansluitingen 1/2 Inch buiten naar 2 x 1/2 Inch binnen verkoopeenheid 1 stuks op kaart Normale Prijs: €5.28 Kortingsprijs €4.73 Suc6, HCO. De betreffende webwinkel gevonden en gelijk maar online het y-stuk en een kraan besteld. Voor die prijzen loont het niet om de auto te starten. Nogmaals dank.Pestvogel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen