Ga naar inhoud


van scart naar hdmi conventor


Aanbevolen berichten

ik ben deze conventor tegen gekomen op een engelse web shop en besteld voor 88.00 euro oude maxplus vebonden met scartkabel naar hdmi conventor en hdmi kabel naar mijn hd 24" computer scherm met hdmi aansluiting en het resultaat is van goede beeld kwaliteit

omschrijving conventor

LKV360 SCART to HDMI Converter up-scales SCART (including RGB, Composite Video and Audio L/R) signal from devices such as Sky, Sky+, Standard DVD player, Wii Console, etc. to HDMI 720p. It is with real scaler function, and output resolution is fixed at 720P to avoid compatibility problem.

 

post-15-1318260326,0368_thumb.jpg

post-15-1318260326,0477_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik denk dat de hoofdreden hiervoor is om de AD conversie en up-scaler van je tv te kunnen omzeilen. Niet alle tv's verwerken deze bronnen altijd goed. De vraag is nu wel is deze omvormer hier beter in dan je tv, ik stel er mij toch enkele vragen bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij is de reden dat ik de conventor gekocht heb dat ik mijn maxplus op mijn 24 inch lcd scherm met alleen een hdmi aan sluiting heeft

maar het plaatje wat op het scherm komt is en blijft analoog

en als ik het gooed gezien heb zit op de nieuwste led tv's geen scart aan sluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...