Ga naar inhoud


Navigatie gejat


freaky

Aanbevolen berichten

Gast Ronaldinho-
Origineel bericht van: mapi
Origineel bericht van: soktic
Wat een aanstellerij, sjonge jonge 12.15 nou laat hoor ?. Heb je zelf nooit een tuinfeestje ??. Of doet ie dat elke week, dan kan ik me voorstellen dat het wat vervelend wordt ..


Bij mij aan de overkant zit sinds kort een feest cafe......elk weekend feest vanaf een uur of 23 tot....05:00... Politie bellen......die maken elke keer mooi een notitie..... :o, dat helpt echt crazy

Nee, dat had ik niet kunnen weten, was vroeger een restaurant..... en had bij de brouwerij geen bestemming tot cafe.....


Hiermee kun je ook naar de gemeente.. En dan komt er een begrenzer tussen en dan is het feest wel afgelopen als je niet meer dan 70 db mag prodiseren.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Hydraman
112 bellen omdat je navigatiesysteem is gestolen? Het moet niet gekker worden... eek


Ja zoiets zou ik ook doen dat is het enige nummer van de politie die ik uit mijn hoofd weet.
Je hebt de politie niet dagelijks nodig dus dat andere nummer weet ik zo niet moet ik opzoeken.

Wat is dan jou oplossing of moeten we diefstal maar gewoon niet meer melden?? cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Hydraman
112 bellen omdat je navigatiesysteem is gestolen? Het moet niet gekker worden... eek


Ja zoiets zou ik ook doen dat is het enige nummer van de politie die ik uit mijn hoofd weet.
Je hebt de politie niet dagelijks nodig dus dat andere nummer weet ik zo niet moet ik opzoeken.

Wat is dan jou oplossing of moeten we diefstal maar gewoon niet meer melden?? cool


wat dacht je gewoon naam bellen 0900 tuig (0900 8844)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ freaky,

 

Je hebt de auto zien wegrijden, dus je weet waarschijnlijk ook het merk en de kleur. Je hebt het kenteken dus kan je wel bij de RDW controleren of het kenteken bij de auto hoort die je gezien hebt, of dat hij gestolen platen had.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zal er vast en zeker wel iemand in je kennissenkring zitten die bij een verzekeraar werkt, of bij een bank, of nog beter, bij de politie.

Al deze mensen kunnen een tenaamstelling doen.

Als je dan de naam hebt die bij het kenteken hoort even incassobureau "binnen zonder kloppen" of incassobureau "met de deur in huis" er op afsturen. Die slaan meestal eerst en nemen dan gewoon mee wat ze willen. Altijd grappig als je dan weer een bericht in het locale sufferdje ziet over een gevalletje zinloos geweld. Jij weet immers wel beter smile

Wel zorgen dat ten tijde van jij ergens lekker aan de tapkast hangt...

 

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dieven zullen wel met een gestolen auto en valse

nummerplaten rondrijden.

 

De politie zal zeker wel tenaamstelling gedaan hebben en

ondekt hebben auto gestolen of nummer past niet bij auto.

 

Op dat moment zit het werk voor de politie er op ,het

kenteken is dan n.l. waardeloos

 

En verder kan jij bewijzen dat de navi van jou is ,heb je

een bewijs met serie nummer ?

Zonder zo een bewijs kan de politie ook niets

 

Verder kan de dief altijd zeggen dat hij de navi van

jou kontant gekocht heeft.

 

Zijn allemaal moeilijke dingen om diefstal te bewijzen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky
Conclusie het beste kun je zelf een navigatie terug jatten de kans dat je gepakt wordt is minimaal zelfs al weten ze dat jij het gedaan hebt.


Na alle antwoorden hier geezen te hebben ga ik voor dit standpunt enig begrip krijgen.
Zo gaat het trouwens al jaren met fietsen in de grote studentensteden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik niet. Ik ben nog steeds voorstander van stokslagen en een echte gevangenisstraf.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pestvogel
Origineel bericht van: freaky
Conclusie het beste kun je zelf een navigatie terug jatten de kans dat je gepakt wordt is minimaal zelfs al weten ze dat jij het gedaan hebt.


Na alle antwoorden hier geezen te hebben ga ik voor dit standpunt enig begrip krijgen.
Zo gaat het trouwens al jaren met fietsen in de grote studentensteden.


Dus als Ik morgen je huis leeg jat. Ga jij op je gat blijven zitten. Goed om weten!!

Het blijft nog steeds een misdaad. Als ze dan met gestolen kenteken rond rijden hadden ze nog sneller moeten ingrijpen.
Stel ze rijden je kind onver!

mvg



Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel hier in België schijnen zelfs eiergooiers met valse nummerplaten rond te rijden:

 

Zie artikel Nieuwsblad:

 

DWORP - De lokale politie van Beersel heeft drie mannen opgepakt die afgelopen vrijdag verschillende voorbijgangers op de Alsembergsesteenweg in Dworp met eieren bekogelden. Het eiergooien was al enkele weken een echte plaag in de Vlaams-Brabantse gemeente. De politie vraagt alle slachtoffers van de vandalen zich te melden. Er wordt ook rekening mee gehouden dat de drie geïdentificeerde daders niet verantwoordelijk zijn voor alle feiten.

 

Sinds begin mei werden in Dworp verschillende gevallen gemeld van mensen die op de Alsembergsesteenweg met eieren bekogeld werden. De slachtoffers waren argeloze voorbijgangers die de eieren op hun kledij kregen, al werd minstens één man ook aan het hoofd geraakt. Profwielrenner Kenny Dehaes van wielerploeg Katusha ontsnapte begin mei aan een dergelijke aanval.

 

De meeste incidenten deden zich voor op woensdagnamiddag en meestal werd er gegooid vanuit een groene bestelwagen. Verschillende slachtoffers en getuigen konden de nummerplaat van de bestelwagen noteren, maar die bleek vals te zijn. Afgelopen vrijdag dook er op de Alsembergsesteenweg plots een grijze wagen op van waaruit eieren werden gegooid. De inzittenden viseerden onder meer een café en een zaak voor keukenmeubilair.

 

De daders zijn intussen geïdentificeerd, zo meldt de lokale politie van Beersel. Het gaat om twintigers die in de omgeving op een bouwwerf aan de slag waren. Volgens de politie is het evenwel nog niet duidelijk of zij verantwoordelijk zijn voor alle incidenten. Om daar meer duidelijkheid over te krijgen, vraagt de politie alle slachtoffers en getuigen zich te melden.

 

"Uit de media hebben we immers vernomen dat er veel meer slachtoffers zouden zijn dan degenen die zich bij ons hebben gemeld", zegt korpschef Jozef Koeks. "Ook zouden er nog meer wagens betrokken zijn dan de groene bestelwagen en de grijze wagen. Mogelijk hebben een aantal slachtoffers of getuigen geen aangifte gedaan omdat ze het niet de moeite vonden. We dringen erop aan dat toch te doen. Ze kunnen daarvoor terecht op het commissariaat in Alsemberg of op het telefoonnummer 02 359 19 19."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het kenteken hoort bij de auto, dat moet haast wel kloppen omdat bij het doorgeven van de nummerplaat de politie opnoemde om welk merk,type en kleur auto dat ging en dat was correct.

 

En waarom geen 112 bellen ???? Ik weet niet welk nummer ik wel zou moeten draaien. Lokaal???? Blijft u aan de lijn u wordt zo spoedig mogelijk geholpen jajaja dan zit de dader al helemaal aan de koffie thuis voordat jij maar 1 stap verder bent.

 

Maar bewijzen lijkt me niet ingewikkeld:

Diverse getuigen hebben het zien gebeuren(en hebben een getuigenis afgelgd bij de politie), er is dus een duidelijk signalement. Ik heb de houders en bijbehorende kabels en de factuur nog.

Feit blijft dat jij er zelf meer tijd mee kwijt bent dan een eventuele dader!!!! En hier baal ik nog het meeste van. Alles gaat hier met de zachte hand. Als jij de dader zou aanhouden moet jij nog uitkijken dat je zelf geen proces aan je broek krijgt.

 

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: D.Quijote
@ freaky,

Staat je home adres geprogrammeerd in je navigatie ??? Dan zal ik maar even opletten of er vreemde auto's door jouw straat rijden.

Salu2, D.Quijote

Met een bekend kenteken? :P


Btw ik hoop voor freaky dat ie zijn conclusie met een knipoog bedoelde.
Als ie dat serieus meende hoop ik dat ie betrapt wordt en een afrossing krijgt die hem de weg naar huis zelfs met navigatie niet meer doet terugvinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...