Con Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Ik gebruik da laatste dagen zoveel mogelijk Safari als browser en dat bevalt me goed. Alleen heb ik niet kunnen ontdekken over een Nederlandse spellingchecker is en, als die er al is, hoe te installeren. Safari is tot nu de enige browser, en dat vind ik uiterst boeiend, die wel feilloos printjes kan maken van pagina's waarbij wél alles op papier komt. IE en zelfs FF zagen daar in het verleden geen kans toe, dan viel vaak het aller-rechtse gedeelte van de te printen paginas gewoon weg. (maar daar gaat hier hier niet om) Nederlandse spellingschecker Safari, wie? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
peter-nmgn Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Als ik surf / email in safari dan zit er een spellings controlle in! Zo te zien heb je een windows PC (IE?) en ik een Mac Os X, misschien dat daar het verschil in zit. Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Con Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Geplaatst: 16 juni 2009 Op voorhand ben ik al een beetje jalours dat jij een Mac hebt en ik niet. Dat is dan tevens het antwoord, inderdaad, ik werk vanuit XP. Ik weet, een gemiste kans hoewel ik steeds meer met een schuin oog kijk naar mijn volgende aankoop . . . (over 3/4 jaar) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
peter-nmgn Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 een beetje off-topic, maar ik heb sinds een half jaar(tje) een iMac en heb er geen dag spijt van gehad! en ben je toch een beetje bang voor de stap, installeer je windows er gewoon bij Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen