Ga naar inhoud

[DM7025+] Films bekijken van een Dm7000 op de Dm7025

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn zwager heeft een dm7025+ gekocht en zijn dm7000 naar de slaapkamer verplaatst. Nu zit er in de dm7025+ een hardeschijf, maar ook in de dm7000. Op de dm7000 die boven staat, staan nog opnames die ze moeten kijken. Nu kunnen ze dat ook boven in bed doen natuurlijk, maar ik dacht dat moet anders kunnen.

Ik heb die dm7000 gemount met nfs aan de dm7025 met de volgende regel:

mount -t nfs -o nolock,soft 192.168.1.2:/media/hdd /media/dm7000

Dat gaat opzicht prima, maar hoe kun je nu uit de opnames van de schijf boven kiezen ? Dat zou natuurlijk met mediaplayer kunnen in het menu van de dream, maar dat is wel wat omslachtig.

Is het niet mogelijk om die opnames ook op de normale plaats in de lijst met lokale opnames te laten verschijnen ?

Geplaatst:

Afhankelijk van het image kun je door nog eens op de video knop te drukken een andere lokatie kiezen in de opname lijst. Dit werkt alleen als de menu mode op "expert" staat (vraag me niet waarom...)

Er vanuit gaand dat de 7000 ook .ts file maakt, kun je daarmee de opnames van de 7000 afspelen.

Onder MiLo image -ik laat geen gelegenheid onbenut om reclame te maken)- kun je met de gele knop snel wisselen tussen locaties die je in de favorietenlijst hebt staan, alsook subdirectories van /hdd/movies.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen