Ga naar inhoud


Voetbal gezoem, kan dat?


Belsat

Aanbevolen berichten

Ik vind het niet zo erg hoor behalve als ze hier in de straat ook nog gaan toeteren met die dingen.

 

Het is ideaal om voetbal te ontwijken tijdens het zappen omdat het geluid een fractie eerder is op mijn satellietontvanger dan het beeld als ik aan het zappen ben. Zodra ik dat wespennest geluid hoor kan ik meteen al weer door zappen voordat er ik maar een milliseconde voetbal hoef te aanschouwen!!!!

 

Als NIET voetbal liefhebber ben ik dus ook enorm blij met diegenen die dit hebben bedacht. Hartelijk dank!!

 

Marcel wink

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Keel-blessure door vuvuzela.

 

KAAPSTAD - Een vrouw in Kaapstad heeft haar luchtpijp gescheurd toen zij te hard op een vuvuzela blies.

 

De 29-jarige Yvonne Mayer vierde de bewuste avond feest in de straten van Kaapstad.

Ze had nog nooit eerder op een vuvuzela geblazen en probeerde vergeefs geluid uit de toeter te krijgen.

 

Aan de Daily Mail vertelde de vrouw dat ze bij de eerste keer blazen al last van haar keel kreeg.

Ze ging er in eerste instantie van uit dat ze een vliegje had ingeslikt.

Ondanks de keelpijn probeerde Yvonne de rest van de avond geluid uit de populaire en inmiddels door velen gehate vuvuzela te krijgen.

 

Toen ze de dag erna met hevige keelpijn naar de dokter ging, ontdekte deze een scheurtje in haar luchtpijp.

Volgens de arts was er waarschijnlijk een kleine beschadiging aan de pijp ontstaan bij de eerste keer blazen,

en heeft de vrouw het letsel erger gemaakt door te blijven blazen.

 

Na twee dagen zonder voedsel en veel rust, is de vrouw inmiddels weer genezen.

Het is voor zover bekend de eerste keer dat de toeter letsel veroorzaakt.

 

Bron: Telegraaf

 

Volgende keer kan ze maar beter aan dat ding gaan zuigen. blush

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...