pretpat Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Als je last heb van het gezoem Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
station_hendrik Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Vuvuzela's misschien toch verboden De organisatie van het WK in Zuid-Afrika overweegt om vuvuzela's in het stadion alsnog te verbieden. Er wordt veel geklaagd over de toeters, die tijdens de wedstrijd onophoudelijk voor achtergrondgeluid zorgen. "Als er een goede reden voor is, verbieden we ze," aldus Danny Jordaan, voorzitter van het organisatiecomité. Volgens hem krijgen ze ook klachten van tv-zenders over het hevige gezoem van de blazers. Jordaan: "We evalueren de situatie continu." Het comité heeft de supporters gevraagd niet te tetteren tijdens het volkslied en de aankondigingen in het stadion, maar de kwestie ligt gevoelig. Jordaan: "Zelf hoor ik ook liever zang." Bron: spitsnieuws --> Windows logica: Afsluiten onder Start
hemertje Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 kijk eens naar de link een paar berichten hierboven DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
gigantaandemuur Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Citaat: Zelf hoor ik ook liever zang Hier valt niet tegen aan te zingen ik kijk de gp wel heb je tenminste race geluid ui t de toeters. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
bramj Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 bron : teletekst 804 Teletekst zo 13 jun *************************************** **********NOS:maatregelen tegen herrie *************************************** **De NOS heeft besloten maatregelen te nemen tegen de 'vuvuzela-terreur' uit Zuid-Afrika.De omroep komt zo tegemoet aan de vele televisiekijkers die zich ergeren aan het harde gezoem van de toeters tijdens de uitzendingen van de WK-wedstrijden. De regisseurs en geluidstechnici hebben de opdracht gekregen het geluid uit het stadion nog zachter te zetten,zodat het stadiongeluid - inclusief de herrie van de vuvuzela's - minder indringend de Nederlandse huiskamers in komt. Bovendien zal de mix tussen commentaar en stadiongeluid scherp in de gaten worden gehouden en waar nodig direct worden bijgesteld. vuvuzela wellicht verboden:zie 805
Amager95 Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Volgens NOS teletekst heeft de NOS besloten maatregelen te nemen tegen de 'vuvuzela-terreur' uit Zuid-Afrika.De omroep komt zo tegemoet aan de vele televisiekijkers die zich ergeren aan het harde gezoem van de toeters tijdens de uitzendingen van de WK-wedstrijden.
EL PIÑO Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Beetje jammer. Zo krijgen we hetzelfde als de Belgen: Nauwelijks omgevingsgeluid. Dus horen we de scheids en het gejuich (dat er echt wel is) ook niet. Kunnen ze de frequentie van die vuvuzelas niet gewoon een beetje wegfilteren met een equalizer? Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
JosFop4Sat Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Dat wegfilteren zal heus wel mogelijk zijn, maar daarmee voorkom je niet dat de spelers mateloos geïrriteerd raken en ronduit slecht spelen. Gehoorschade evenmin. Gewoon verbieden en omsmelten tot een wat degelijker dakbedekking dan de gebruikelijke golfplaten voor de townships. Win-win. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
leo1949 Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Ik hoop dat morgen het geluid van die vuvuvulva's verboden word en dat we gewoon Nederland - Denemarken kunnen horen en zien. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast roger4007 Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 een verbod zal er wel komen alleen de vraag of het snel genoeg is ?
Triax-88 Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Ze moeten die dingen in Nederlandse stadions gaan gebruiken, beter gezoem dan die debiele spreekkoren. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Neptunus Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Wat ook jammer is is dat je veel van de sfeer op de tribune mist omdat het geluid wordt overstemd. Weg met dat ding! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Origineel bericht van: Triax-88 Ze moeten die dingen in Nederlandse stadions gaan gebruiken, beter gezoem dan die debiele spreekkoren. Als ze dat gaan doen lever ik mijn seizoenskaart direct in! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Hier dan DE --OPLOSSING-- Het VUZUVELA FILTER. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen