Ga naar inhoud

[MAGIC MODULE] Xtreme en cd seca3 geen audio op ned1,2,3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik de nieuwe CD card heb ben ik mijn audio op ned 1,2 en 3 kwijt. Ik heb een nieuwe zenderscan gedaan, maar geen verbetering.

Ik heb het basispakket.

ik heb een Xtreme UCI 6400 info: 02.02.04 - CEBA ,

s/w: v02.55.04 , H?W: v13.42.65, Loader v01.01.02, C.A. 3.0.9

wat het allemaal precies betekend weet ik niet, wel heb ik een aantal jaar geleden Tetracrypt 1.00 geinstalleerd en het heeft altijd gewerkt.

Is er iemand die mij kan helpen?

Geplaatst:

Ja Tetacrypt is de dader de enige crypt die werkt met de Seca3 kaart is ucas 3.0 behalve muziekkanalen zoals Mezzo en ook de MTV en VH1 kanalen die doen het niet met ucas 3.0.

Voor het omzetten heb je een cas interface nodig hier staat een sooortgelijk topic.

Lees het hele topic daar staat hoe je het kunt omzetten naar ucas ook de ucas v3.0 hangt er als bijlage bij. laugh

Geplaatst:

Dank aart,

toch nog wat onduidelijkheid aan mijn kant.

Is een CAS een stukje losse hardware zoals een adapter

of is het een soort protocol.Dus software.

m.a.w. moet ik nu een adapter kopen voor een van de CI slots en die op een of andere manier programmeren of kan ik de magicslot herprogrammeren? en hoe werkt dat dan met een loaderkaart met nullmodem via rs232 en pc?

Ik heb de files 425656 naxjip 079 en ucas_V3_full_dump gedownload.

Moet ik die gebruiken?

Met dank

Geplaatst:

Cas interface is hardware hier gebruik ik een cas2 met addon maar die zal er wel niet meer zijn dan zou het een cas3 moeten worden kost een 70 euro dacht ik en dan is het nog maar de vraag of het lukt.

Dus dat schrijf ik maar even in het rood er is al veel over geschreven hier sommige lukt het anderen totaal niet en omdat je hem maar eenmalig nodig hebt lijkt het me dat je beter een andere oplossing kan zoeken.

De loaderkaart met serieele kabel heb je om ucas op te zetten niets aan de kap moet van de Extreme af en op het moederbord aansluiten en proggen.

Dus je satboer vragen of hij hem om wil zetten naar ucas of iemand zoeken met een cas en als laatste een ci module kopen die wel geschikt is dan lijkt de mediaguart module van CanalDigitaal de beste papieren te hebben die werkt tenminste. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen