siemed Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Mijn vader heeft een DM800 gekocht, die ik heb voorzien van software. Alles getest en werkte goed, dus de box mee naar mijn vader. Ik sluit hem aan en hij doet helemaal niets als ik de stekker er in stop. Bij mij werkte hij prima, maar hier dus niet. Alleen de lampjes van de netwerk stekker gaan aan, maar het display blijft zwart en de hdd geeft ook geen kik. Ik had de DVI kabel en Scart aangesloten. De Scart hebben we nog nodig voor het geluid. Iemand een idee wat ik nu kan/moet doen? Zie ik iets over het hoofd?
Vmax145 Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 koppel de hd ff los dan opstarten, je moet soms ook weleens een paar keer opstarten, dus de stekker eruit gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
Marc put Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 De stekker achteraan een paar uittrekken tot het display oplicht. Het is een gekend probleem van DM800. DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
siemed Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Geplaatst: 16 juni 2009 Hoi, dat weet ik, ik heb zelf ook een DM800. Alleen bij mij licht dan wel het display heel even op en gaat weer uit. Bij deze nieuwe doet hij helemaal niets. Ook niet na eindeloos de stekker er in en er uit. Alleen de netwerk lampjes gaan aan.
MR_B Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 soms moet je ff 1 minuut wachten weer met insteken. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Nuci Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 juist, volgens mij zit er een soort beveiligingsmechanisme of iets dergelijks in de box. Als je de box uitzet dmv het ontkoppelen van de electriciteit, dan heeft ie even geen zin meer....was best even schrikken de eerste keer DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
gideon Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Hier hetzelfde toen ik er 1 bij een vriend neergezet had. Zelfs na een paar keer de stekker erin en eruit helemaal niets. Na 5 minuten weer de stekker erin en alles werkt. Mijn eigen 800 heeft er weinig last van,als de spanning er een keer afmoet en ik sluit m na 1 minuut aan dan werkt deze gewoon weer.
Gast MiLo Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Ik zag deze update langskomen: dreambox-secondstage.bb: mem initialisation fix for dm800 .. 2nd #73 (this fixes problem that some dm800 hangs on powerup) Komt misschien een fix voor dus...
freaky Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 en wat ook nog wel eens helpt is om de powerknop verschillende malen in te drukken tijdens het inpluggen Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen