Gast thomas999 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: kwajoep Alleen elke 10 minuten reclame op eurosport is wel hinderlijk. Dat valt bij de TDF wel mee. Als het een steile klim betreft is er soms wel een half uur geen reclame, bij de afdaling komt de reclame dan weer in beeld.
allez l'om Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 gewoon lekker op EEN HD kijken, geen reclame en redelijk commentaar, én te ontvangen voor de meeste CDS abonnees Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast patje7of9 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: allez l'om gewoon lekker op EEN HD kijken, geen reclame en redelijk commentaar, én te ontvangen voor de meeste CDS abonnees EEN HD zendt de tour uit in 720P terwijl de bron 1080i is. Dus zou ik liever op Eurosport HD of NED 1HD(als die er komt)de Ronde volgen omdat ze in 1080i uitzenden.
Gast dj33333 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 ik denk dat cds hard achter schermen aan werk is om publiek omroep meteen 4 juli ook te lanceren, dus mensen even gedult voor ze groenlicht geven. groeten dj
JazzySOB Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Als ze nou om te beginnen eens ALLES in anamorf breedbeeld uit gaan zenden dan zou dat al een stuk ergernis schelen. Nog steeds wordt ik op diverse zenders geconfronteerd met irritante 4:3 beeldverhoudingen waarbij mijn TV de kluts regelmatig kwijt is. Maar alles HD is natuurlijk nog mooier Open the pod bay doors, Hal
jacksparrow Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Vergeet niet dat tot half jaren '90 veel producties nog in 4:3 "geschoten" zijn en dus nooit in breedbeeld uitgezonden kunnen worden. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Hoppy Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Bron: tweakers.nl Kijkers die televisie via de satelliet bekijken, blijven ook nog even in het ongewisse: woordvoerder Martijn van Hout van CanalDigitaal liet weten dat er nog gesprekken met de Publieke Omroep worden gevoerd. De NPO heeft eerder aangegeven dat het niet van plan is om aan de benodigde transponderruimte op de Astra-satellieten mee te betalen, en het is nog onduidelijk of CanalDigitaal dit zelf wil bekostigen. Van Hout stelt wel dat CanalDigitaal 'een plekje heeft vrijgehouden' voor de publieke zenders. CDS is dus nog in onderhandeling. UPC gaat volgens het artikel in juli HD doorgeven van de NPO. Het gaat dus de goede kant op.
ViCcO Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Het gaat waarschijnlijk net als bij Eredivisie Live. Nog even onderhandelen en daarna zullen we op 4 juli gewoon de tour in HD via CDS kunnen kijken.
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Voor CDS is het grootste (financiële) probleem een nieuwe transponder huren. Als dit niet gebeurt, voorzie ik dat Ned1 HD in de plaats komt van MyZen.tv en Ned2 HD en Ned3 HD (voorlopig) niet toegevoegd worden. Maar laten we hopen dat ik te negatief ben?
0011 Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: ViCcO Nog even onderhandelen en daarna zullen we op 4 juli gewoon de tour in HD via CDS kunnen kijken. Dat verwacht ik ook! Ze kunnen nu met hun dure reclamecampagne "de meeste HD Zenders" niet achterblijven dus zullen ze er alles aan doen om ons op 4 juli aanstaande positief te verrassen! Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2) Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799) Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal Kabel TV (Starter) via UPC Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen
Apple740 Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Ik doe een voorspelling: CDS geeft enkel NL1-HD door (voorlopig) en zendt de tv-commercial waarin men de meeste HD zenders claimt niet meer uit, want anders gaat dat geheid gezeik opleveren. Alleen jammer voor diegene die de afgelopen weken naar aanleiding van die tv-commercial een HDTV Smartpack hebben aangeschaft en er op 4 juli achterkomen dat de kabelende buurman gewoon wél NL2-HD en NL3-HD heeft. Ben benieuwd of dit nog boze klanten op gaat leveren die hun HDTV Smartpack door de ruiten van het CDS gebouw heen gaan deponeren.
Satwatcher Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Het is nog geen 4 juli Als er een overeenkomst is op 3 juli is het toch vroeg zat. Satwatcher ---------------------------------------
Elwin Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Ik hoop wel dat Nederland 1, 2 en 3 dan in het standaardpakket van CDS komt, want Eurosport HD in het basispakket, en de NPO in het HD-pakket is een beetje raar...
Pjotrb Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: Apple740 Ik doe een voorspelling: CDS geeft enkel NL1-HD door (voorlopig) en zendt de tv-commercial waarin men de meeste HD zenders claimt niet meer uit, want anders gaat dat geheid gezeik opleveren. Volgens mij gaat die kreet ook niet op want dat is Caiway, die de meeste HD-zenders heeft. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
tfh Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: Apple740 Ik doe een voorspelling: CDS geeft enkel NL1-HD door (voorlopig) en zendt de tv-commercial waarin men de meeste HD zenders claimt niet meer uit, want anders gaat dat geheid gezeik opleveren. Die optie van alleen NL1-HD doorgeven zie ik ook wel gebeuren (kan ik ze momenteel ook niet kwalijk nemen, de rest is toch alleen maar nep-HD de komende tijd). Maar, de reclame zie ik ze niet aanpassen. Ze zullen toch wel volhouden de meeste HD-zenders te hebben. Dat ze niet allemaal door CDS gedistribueerd worden, tja... dat zeggen ze er toch ook niet bij. Net zoals toen ze "het beste beeld" maar vervingen door "het mooiste beeld". Voor de fans van mozaïek wel ja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen