Ga naar inhoud


[Televisie] Publieke Omroep in HD bij Ziggo


Bink

Aanbevolen berichten

Gast thomas999
Origineel bericht van: kwajoep
Alleen elke 10 minuten reclame op eurosport is wel hinderlijk.

Dat valt bij de TDF wel mee. Als het een steile klim betreft is er soms wel een half uur geen reclame, bij de afdaling komt de reclame dan weer in beeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast patje7of9
Origineel bericht van: allez l'om
gewoon lekker op EEN HD kijken, geen reclame en redelijk commentaar, én te ontvangen voor de meeste CDS abonnees



EEN HD zendt de tour uit in 720P terwijl de bron 1080i is. cry

Dus zou ik liever op Eurosport HD of NED 1HD(als die er komt)de Ronde volgen omdat ze in 1080i uitzenden. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat cds hard achter schermen aan werk is om publiek omroep meteen 4 juli ook te lanceren, dus mensen even gedult voor ze groenlicht geven. groeten dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze nou om te beginnen eens ALLES in anamorf breedbeeld uit gaan zenden dan zou dat al een stuk ergernis schelen. Nog steeds wordt ik op diverse zenders geconfronteerd met irritante 4:3 beeldverhoudingen waarbij mijn TV de kluts regelmatig kwijt is.

 

Maar alles HD is natuurlijk nog mooier wink

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bron: tweakers.nl

 

Kijkers die televisie via de satelliet bekijken, blijven ook nog even in het ongewisse: woordvoerder Martijn van Hout van CanalDigitaal liet weten dat er nog gesprekken met de Publieke Omroep worden gevoerd. De NPO heeft eerder aangegeven dat het niet van plan is om aan de benodigde transponderruimte op de Astra-satellieten mee te betalen, en het is nog onduidelijk of CanalDigitaal dit zelf wil bekostigen. Van Hout stelt wel dat CanalDigitaal 'een plekje heeft vrijgehouden' voor de publieke zenders.

 

CDS is dus nog in onderhandeling.

UPC gaat volgens het artikel in juli HD doorgeven van de NPO.

Het gaat dus de goede kant op.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ViCcO
Nog even onderhandelen en daarna zullen we op 4 juli gewoon de tour in HD via CDS kunnen kijken.

Dat verwacht ik ook! Ze kunnen nu met hun dure reclamecampagne "de meeste HD Zenders" niet achterblijven dus zullen ze er alles aan doen om ons op 4 juli aanstaande positief te verrassen!

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe een voorspelling: CDS geeft enkel NL1-HD door (voorlopig) en zendt de tv-commercial waarin men de meeste HD zenders claimt

niet meer uit, want anders gaat dat geheid gezeik opleveren.

 

Alleen jammer voor diegene die de afgelopen weken naar aanleiding

van die tv-commercial een HDTV Smartpack hebben aangeschaft en er op 4 juli achterkomen dat de kabelende buurman gewoon wél NL2-HD en NL3-HD heeft.

Ben benieuwd of dit nog boze klanten op gaat leveren die hun HDTV Smartpack door de ruiten van het CDS gebouw heen gaan deponeren. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Ik doe een voorspelling: CDS geeft enkel NL1-HD door (voorlopig) en zendt de tv-commercial waarin men de meeste HD zenders claimt niet meer uit, want anders gaat dat geheid gezeik opleveren.

Volgens mij gaat die kreet ook niet op want dat is Caiway, die de meeste HD-zenders heeft.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Ik doe een voorspelling: CDS geeft enkel NL1-HD door (voorlopig) en zendt de tv-commercial waarin men de meeste HD zenders claimt
niet meer uit, want anders gaat dat geheid gezeik opleveren.


Die optie van alleen NL1-HD doorgeven zie ik ook wel gebeuren (kan ik ze momenteel ook niet kwalijk nemen, de rest is toch alleen maar nep-HD de komende tijd).
Maar, de reclame zie ik ze niet aanpassen. Ze zullen toch wel volhouden de meeste HD-zenders te hebben. Dat ze niet allemaal door CDS gedistribueerd worden, tja... dat zeggen ze er toch ook niet bij.
Net zoals toen ze "het beste beeld" maar vervingen door "het mooiste beeld". Voor de fans van mozaïek wel ja wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...