Ga naar inhoud


[Televisie] Publieke Omroep in HD bij Ziggo


Bink

Aanbevolen berichten


  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: dj33333
jammer nog geen nieuws over publiek in hd bij cds


Misschien eerst maar eens een vraag stellen aan de Nederlandse Politiek wat zij voor hebben met de publieke omroep.
Ben ik nou de enige die zich mateloos irriteert aan de PO?

De PO is niet actueel met nieuws, herhaalt zich ten barste, zendt alleen maar reclame, kan programma's niet meer op juiste tijdstippen plannen.
Nee, ik hoef geen publieke omroep in HD. Ik wil eerst weer dat de publieke omroep wordt terug gebracht tot een redelijke kwaliteit.

Afgelopen dagen zag ik bij de ARD en WDR films van Errol Flyn. Ten ere van deze man.
Dit soort dingen zie ik nooit en nooit bij de publieke omroep. Alleen het tot irritante toe herhalen van uitzendingen en uitzenden van schreeuwerige reclame tot diep in de nacht. Reclame die bovendien soms ook vaak nog controversieel blijken te zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak maar doe mij maar 10x liever de PO dan de commerciële zooi van SBS en RTL. Ik betrap mezelf erop dat ik tijdens het zappen steeds vaker bij de PO blijf hangen. Wellicht zegt dit meer over de commerciële dan over de PO maar goed just my two cents.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak maar doe mij maar 10x liever de PO dan de commerciële zooi van SBS en RTL. Ik betrap mezelf erop dat ik tijdens het zappen steeds vaker bij de PO blijf hangen. Wellicht zegt dit meer over de commerciële dan over de PO maar goed just my two cents.
Hier exact hetzelfde. De PO is minder op kijkcijfers gericht waardoor zij vaker programma's hebben die dieper op bepaalde onderwerpen ingaan, het soort diepgang die het klootjesvolk blijkbaar niet begrijpt. Nee die kijken liever naar die shit Endemol producties waarbij je niet hoeft na te denken.

ff ontopic:

Ik ben sinds kort ook weer aan de kabel. Voordeel is dat er dan gelijk in het hele huis op meerdere punten signaal is.De kwaliteit in het analoog mag dan wat minder zijn maar ik vind eerlijk gezegd het niet echt hinderlijk.Op de meeste toestellen zie ik het verschil pas als ik er dichtbij zit .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: jacksparrow
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak maar doe mij maar 10x liever de PO dan de commerciële zooi van SBS en RTL. Ik betrap mezelf erop dat ik tijdens het zappen steeds vaker bij de PO blijf hangen. Wellicht zegt dit meer over de commerciële dan over de PO maar goed just my two cents.
Hier exact hetzelfde. De PO is minder op kijkcijfers gericht waardoor zij vaker programma's hebben die dieper op bepaalde onderwerpen ingaan, het soort diepgang die het klootjesvolk blijkbaar niet begrijpt. Nee die kijken liever naar die shit Endemol producties waarbij je niet hoeft na te denken.

ff ontopic:

Ik ben sinds kort ook weer aan de kabel. Voordeel is dat er dan gelijk in het hele huis op meerdere punten signaal is.De kwaliteit in het analoog mag dan wat minder zijn maar ik vind eerlijk gezegd het niet echt hinderlijk.Op de meeste toestellen zie ik het verschil pas als ik er dichtbij zit .


het soort diepgang die het klootjesvolk blijkbaar niet begrijpt. Nee die kijken liever naar die shit Endemol producties waarbij je niet hoeft na te denken.

Wat een oetlul.

JLa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Prima, Liever 1 zender met 100% HD content en eventueel met herhalingen en delays, dan 3 zenders met eerst alleen de tour...


Het zal dan wel alleen Ned1 HD worden, vermoed ik. Dan heb je zeker geen 100% HD.

Ik denk dat je die 100% in het begin niet eens haal als ze een "verzamelzender" beginnen die alleen de HD content van alle 3 de PO zenders laat zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

zou wel erg teleurstelen zijn als Cds maar 1 knaal door geeft terwel upc en ziggo als door geven.cds laat dan haar abonees inde kou staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Prima, Liever 1 zender met 100% HD content en eventueel met herhalingen en delays, dan 3 zenders met eerst alleen de tour...


Zo gaat het natuurlijk niet werken Littlesat. De NPO gaat niet speciaal voor CDS een compilatie HD kanaal samenstellen met daarin HD content van alle 3 de netten.

CDS gaat gewoon weer doen zoals we eigenlijk gewend zijn van ze (Eredivisie Live, Sport1); er wordt slechts een beperkt deel, in dit geval alleen NL1-HD, uitgezonden. IK vraag me werkelijk af hoe lang de abonnee dit nog pikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...