Ga naar inhoud


smog, snelheid beperking aan één kant v/d weg?


looney2

Aanbevolen berichten

Rijd ik afgelopen nacht op de terug weg over de A58 richting Den Bosch bij Tilburg,is er een smog waarschuwing MAX. 80 km/uur!! EN,...... er was een actieve controle gaande!!!!!!!!

Kijk in de spiegel want 45 min geleden op de heen weg, was er geen melding,en....daar is GEEN melding te zien.

De zin of onzin van een smog melding in de nacht (3.30 uur)laat ik in het midden,maar heeft iemand een verklaring waarom je op een snelweg de ene kant 80 moet van wege smog en de andere kant wel 120 mag? confused

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


't Is een waarschuwing, je rijdt de smog tegemoet. Dat kun je van je tegenliggers niet zeggen, die rijden eruit. laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ongetwijfeld wel weer een bobo zijn die zijn wil even laat gelden. Nix 120, ga jij maar lekker 80 rijden en aan de andere kant mag men gewoon 120+ ;-)

 

Echt Nederlands.... zelfde als met wegwerkzaamheden.

Matrix op 90,70 en daarna 50 en ALS er al een vrachtwagen geparkeerd staat, is er helemaal geen levende ziel te bekennen die hard staat te ploeteren.

 

WEL camera's natuurlijk en de acceptgiro krijg je automatisch thuis.

 

GEITEBREIERS hiero in NL....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Rijd ik afgelopen nacht op de terug weg over de A58 richting Den Bosch bij Tilburg,is er een smog waarschuwing MAX. 80

 

Ja dat is heel gevaarlijk die SMOG. Het is zo slecht voor de mens dat ze zelfs huizen bouwen naast de snelweg.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan best een proef zijn, in zwitserland gebruiken ze het al een tijdje, en te hard rijden valt dan onder een milieu delict met een min boete van 2500 euro, hopen dat ze het hier niet zo gek gaan maken.

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pilux
Maar... staat er ook niet een bord dat het een proef is??


Een bord met proef is me nooit opgevallen.
Hoop wel dat het dan een proef met de signaleringen is en niet met het langzamer rijden in één rij richting.

Origineel bericht van: Mojo
Ja dat is heel gevaarlijk die SMOG. Het is zo slecht voor de mens dat ze zelfs huizen bouwen naast de snelweg.


Had ik nog niet eens aangedacht ja ze zijn er idd een hoop huizen er pal naast aan het bouwen,als ze daar een steen van het balkon gooien heb je `m zo door je voorruit

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...