Gast hagar Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Origineel bericht van: AlanS Geloof mij na 20 jaar horeca. Damestoiletten zijn veel vaker viezer. De smerige details bespaar ik jullie maar dames zijn dus grotere viespeuken dan de mannen. Is dat niet omdat vrouwen niet gaan zitten op een publieke toilet?
Ome Merde Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 een richtvlieg doet wonderen. maar je hebt er altijd sproeikoppen bij, kwestie van goed richten merDe deze ruimte is te huur
Gast AlanS Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Citaat: Is dat niet omdat vrouwen niet gaan zitten op een publieke toilet? Nee, het gaat over stront aan de muren. maandverband waar een vuilnisbakje voor staat dat in toilet gedumpt wordt of er naast op de grond.
Psychosammie Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Staand plassen is mijn mannelijk recht. Alle progingen van vrouwen om ook staand te plassen zijn jammerlijk mislukt. Als ik straks een oud wrak ben en niet meer staand kan plassen is mijn laatste restje waardigheid ook weg. Dan wordt het tijd voor een spuitje. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
D.Quijote Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Kent iemand trouwens de tonnenboer nog ???? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Neptunus Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Kent iemand trouwens de tonnenboer nog ???? Salu2, D.Quijote Nee, wel de kruikenzeikers! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
minplus Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Kent iemand trouwens de tonnenboer nog ???? Zeker wel, kwam ruim 30 jaar geleden nog bij ons langs, midden in de stad. Er waren toen nog een laatste paar huizen met een tonnetje/emmer. Hoorde van een paar oudere mensen dat je ze vroeger wel te vriend moest houden, anders lieten ze nog wel eens per ongeluk zo'n tonnetje vallen.... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Con, je hebt groot gelijk. Het is een kwestie van opvoeding. Toen ik een klein jochie was, heeft mijn moeder me al geleerd om zittend te plassen. Sinsdien doe ik niets anders. Ik erger me dan ook altijd dood aan ondergepiste toiletten. Een om het duidelijk te maken wat betreft de hygiene: Ga maar eens staand plassen met een zwembroek of onderbroek. Dan moet je eens voelen hoe dat opspettert tegen je benen. Ik vind dit gewoon vies. @alan: je hebt inderdaad gelijk wat betreft de damestoiletten die nog viezer zijn dan de herentoiletten. Het valt me altijd op omdat ik, als ik erg hoge nood heb en de herentoiletten zijn bezet, ik ook wel eens op eens van een damestoilet gebruik maak. Dan vind ik ook dat het nog viezer is dan ik gewend ben van een herentoilet. Maar goed, jullie zijn waarschijnlijk nog nooit in oost-Europa of nog erger: Afrika geweest. Ik zal je de details maar besparen.
Gast hummiesat Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Neem dan ook zeker geen toilet waar het waterslot achter zit ipv voor. Zit je lekker te kleien en plons heet je gat nat gespetterd. Dat is pas smerig.
Con Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Geplaatst: 17 juni 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Con, . . .Het is een kwestie van opvoeding. . . Ik hield mijn hart vast toen ik deze discussie startte, word het wel of niet gedoogd door heren moderators, het heeft immers niets met techniek te maken laat staan schotel-gerelateerd en dan zou ik er ook begrip voor hebben. In zin algemeenheid zou ik zeggen dat er "volwassen" op wordt gereageerd, waarvoor mijn dank. Blijkbaar is het een item wat "algemeen" geldt (daar was ik al een beetje (positief gezien) bang voor). Dat vrouwen er een grotere bende van maken kan natuurlijk maar daar ging het mij in de basis niet om en daarom wil ik daar ook niet op ingaan terwijl ik dat ook een boeiend onderwerp vind. Wellicht een nieuw topic . . . . Maar nu even terug naar de kern. Het statement was natuurlijk äls je de bril omhoog doet mag je knoeien wat je wilt (als je goed tussen de regels had doorgelezen. En daar aggeerde ik tegen. Als onze vaders (helaas wijlen) langs waren geweest of andere oudere (sommigen zeer oud) langs komen, dan zie je nog steeds na vertrek de klep omhoog en het porselein in de kleur "geel". Wie maakt dat schoon, je wordt er een beetje (of heel erg) misselijk van tijdens het schoonmaken toch? Riolering is een deel van mijn vakgebied. Uit oogpunt hiervan is een toilet een "ontvangsttoestel". En nu even humor, althans dat betracht ik . . . . Als wij (mijn vrouw en ik) mensen ontvangen, worden wij ook niet onderge . . . . . terwijl iedereen van mijn bril afblijft. En als laatste wil ik iedereen bedanken dat dit onderwerp heeft kunnen bestaan, mede door jullie "genuanceerdheid". Dit keer heb ik het antwoord ad-hoc geschreven dus taalfouten zijn ter vermaak maar niet zo bedoeld. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gene 1225 Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 En dan nog even dit : zittend plassen is ook voor mannen gezonder : de leiding loopt dan beter leeg en voorkomt op die manier allerlei narigheid . Vraag het maar aan een uroloog . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
leo1949 Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Origineel bericht van: Gene 1225 En dan nog even dit : zittend plassen is ook voor mannen gezonder : de leiding loopt dan beter leeg Als je hem goed wil ledigen moet je met 1 voet op de grond staan, en je andere voet op de bril zetten dan pas heb je een natuurlijke houding. Zo doen de hondjes dat ook 1 pootje omhoog en wateren. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
boaz Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Origineel bericht van: Con Ik hield mijn hart vast toen ik deze discussie startte, word het wel of niet gedoogd door heren moderators, het heeft immers niets met techniek te maken laat staan schotel-gerelateerd en dan zou ik er ook begrip voor hebben. Het is juist wel een kwestie van techniek, gewoon mikken in het diepe gedeelte! Zo kun je ook met blote benen het droog houden. En bij dit onderwerp kun je beter iets anders dan je hart vasthouden hoor. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast hummiesat Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Origineel bericht van: boaz En bij dit onderwerp kun je beter iets anders dan je hart vasthouden hoor. Het verklaart wel een en ander natuurlijk...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen