lucdec2 Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Nog een vraagje over de Eurobird...9 oost Als ik mijn dm500 laat scannen op deze sat zie ik 2 zenders van Kabelkiosk, die mij intereseren nl. VolksmuzikTV en Gute laune TV. Zijn deze zenders te bekijken met mijn type ontvanger, of heb je hiervoor een HD ontvanger nodig ? Zo ja,Welk kaartje heb je hiervoor nodig als abo?
digitaal kijker Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 ik vrees het kaartje waar hier een url van was gepost van het nieuwe duitse pakket. alleen heb je duits adres nodig en rekening daar vrees ik. en het is best duur voor wat je krijgt aan zenders. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Ou-Tannu Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 volgens mij is het pakket intussen ook weer van 9E vertrokken?? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Satfreakholl Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Nee het is er nog steeds p.s gute laune tv zit op 23e en volksmuziek op 9e alles kun je alleen ontvangen met een hd ontvanger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen