R@oul Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Is het straks ook mogelijk om per maand Canaal digitaal op te zeggen? Gr, R@oul Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
Alfons Verbiest Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Als het goed is vanaf 1-7-2009. Alleen als je abonnee wordt, of je abonnement wijzigt, gaat er 1 jaar lidmaatschap in. Daarna (vanaf 1 juli dus) kun je per maand opzeggen. Volgens mij zit het zo. Anders zie ik wel aan de reacties als dit fout is.
vincent1971 Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Stel ik heb een abbo van 1 jaar op het stb pakket. Na dat jaar betaal ik gewoon weer een jaar vooruit. Halverwege het jaar wil ik opzeggen. Zou ik dan het geld van het resterende halve jaar nu wel terug kunnen krijgen? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Alfons Verbiest Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Ik vermoed dat je dan een half jaar terug krijgt. Ze zullen in dit voorbeeld wettelijk wel moeten, lijkt me.
R@oul Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Geplaatst: 17 juni 2009 Ik denk dat dat niet zal lukken. Volgens mij trapt Canal digitaal daar niet in. Gr, R@oul. Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
Littlesat Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Citaat: Zou ik dan het geld van het resterende halve jaar nu wel terug kunnen krijgen? Nee(!) Het SetTop pakket is geen maandabonnement maar een jaarabonnement - je betaalt immers per jaar. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Pjotrb Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Als je het langer dan een jaar hebt valt het straks (vanaf 1 oktober) ook onder dezelfde wetgeving dat per maand opgezegd kan worden. Dus een evenredig deel moet worden terug betaald. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen