SAT-FAN Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Ls, ik vraag me af kan ik een dvd map (video_ts) kan ik dan die film ook afspelen op een dm800 ?. door de bestanden op de hdd te zetten of eventueel streaming binnen halen via mijn netwerk hdd ?. iemand een idee of dit zo mogelijk is met een dm800 met gemini image. Grt S-f
Gast MiLo Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 In vrijwel alle images vind je de DVD speler plugin die dat doet.
knakker Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 In de laatste gemini versies is de dvd speler standaard opgenomen. Het antwoord is dus ja....
Neptunus Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Maar grote kans dat het hakkelig loopt in Gemini, zijn veel klachten over. Bij mij loopt het in ieder geval bij Gemini en ook bij Milo niet lekker soepel, ik moet er eerst een image van maken, dan loopt het wel soepel maar dan kan ik de menu's weer niet benaderen. Ik heb het inmiddels opgegeven. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
knakker Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Gisteren nog een filmpje (video_ts) gekeken, met gemini 4.3 om mijn dm800. Nergens last van gehad. Dvd speler is te vinden onder blue panel. Origineel bericht van: Neptunus Maar grote kans dat het hakkelig loopt in Gemini, zijn veel klachten over. Bij mij loopt het in ieder geval bij Gemini en ook bij Milo niet lekker soepel, ik moet er eerst een image van maken, dan loopt het wel soepel maar dan kan ik de menu's weer niet benaderen. Ik heb het inmiddels opgegeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen