Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kreeg vanmiddag een telefoontje van een pief van Canaaldigitaal. Ik kreeg 2 maanden Eredevisie Live gratis. Hij zou mij een brief sturen, en dan hoefde ik alleen maar op deze brief te reageren en dan kreeg ik 2 maanden gratis Eredivisie live. Nu komt het, Ik heb aangegeven dat hij geen brief hoeft te sturen, maar dat hij gewoon voor 2 maanden de kaart kan activeren. Ik wil n.l niks aangeven en niks extra aangaan. Hij gaf aan dat ik nergens aan vast zat en dat ik alleen op de brief moest reageren. Hem nogmaals duidelijk gemaakt dat ik nergens op reageer,, en als hij 2 maanden wil activeren hij dat zelf moet weten. Opeens werd de toon kortaf en deelde hij mede dat we het dan maar laten zoals het is. Fijne dag heb ik hem gewenst.

Gerrit

Geplaatst:

heb ik ook gedaan werd mij ook gevraagd of ik 2 maanden gratis naar eredivisie live wou kijken in de zomer periode.lekkere aanbieding als het niet wou behouden na de twee maanden moet je een briefje schijven toen heb ook maar gezegd dat ik er geen belang bij had maar waarom dan niet was de tegen vraag mijn antwoord omdat het zo`n administratief zooitje bij C+ is nou dat was niet zo zij de aardige dame.

gr

Geplaatst:

Lekkere aktie zo tijdens de zomerstop.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

sleep

Misschien komen ze net voor de zomer nog wel met een leuke winterjasaanbieding :D

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

Yep, ook hier telefoon gehad van zn grietje. Heb medegedeeld dat ik reeds Eredivisie live heb via de kabel, en dus niet wens aan deze actie mee te doen.

Zij vroeg mij ook of ik verder geinteresseerd was in aanbiedingen van Canal Digitaal, en heb gezegd dat ik dit niet was (SAT is hier secundaire ontvangstweg).

Ze hadden mij reeds zaterdag al gebeld, maar toen had ik geen tijd. Ik heb toen medegedeeld dat ik woensdagavond tijd heb, en daar hebben ze zich keurig aan gehouden (Of zou het gewoon toeval geweest zijn).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen