Ga naar inhoud


[DST 5816/23] : Software en firmware voor nieuwe kaart


Gast Meelmuis

Aanbevolen berichten

Sorry, ik had niet ver genoeg naar beneden gescrold. Maar ik kom er niet uit....misschien ben ik gewoon te dom hiervoor aan gezien ik geen kaas gegeten heb van computers en software.

 

Ik heb deze twee ""files gedownload":

 

- Handleidingv2 FlashDSXv1.0.0-1 Wat heb je nodig.zip

 

- 1090771-FlashDSX-Win-Linux.zip

 

De handleiding kan ik nog wel lezen, Ik begrijp daaruit dat ik dus het programma FlashDSX moet hebben om daarmee de nieuwe software in mijn satellietontvanger te laden. Maar dan moet ik dus ook nog de software hebben om erin te laden.

 

Nu weet ik dus niet hoe ik het programma FlashDSX moet installeren. Het is ingepakt en zie niets om het te laten installeren op mijn pc. En ik weet ook niet waari k die nieuwe software vandaan moet halen.

 

Misschien is het gewoon beter, om te voorkomen dat ik hier allemaal domme vragen ga stellen, dat ik het laat doen door iemand van dit forem of dat iemand mij er mee helpt. Dus...is er iemand in de buurt van Tilburg die dit kan en wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jasper_tb
Nu weet ik dus niet hoe ik het programma FlashDSX moet installeren. Het is ingepakt en zie niets om het te laten installeren op mijn pc. En ik weet ook niet waari k die nieuwe software vandaan moet halen.


Je hoeft 't niet te installeren. Gewoon uitpakken in een map en het programma flashdsx.exe starten: werken smile

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...