Jan Ambers Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Hoe zit dat met die EPG bij TVV??? Er was beloofd dat die zou werken, maar met de DSR8121 en de soft update van 30 MEI jl, had ik deze namiddag tijdens een demo "nog niet beschikbaar" op m'n scherm. Ik denk dat ze het nooit zullen leren, of zijn er andere toestellen die het wel doen?
ranico Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb toch nog altijd epg op mijn TVV zenders. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
redneck eyeball Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Origineel bericht van: Jan Ambers Er was beloofd dat die zou werken, maar met de DSR8121 en de soft update van 30 MEI jl... Hier met de 8121 heb ik een volle week EPG ! Je weet toch dat de epg wordt ingelezen als het toestel 15 min in standby staat ? En dat op de 8121 beide tuners aangesloten moeten zijn ? Probeer maar even. En als het daarmee ook echt niet lukt, dan is de code vier keer GEEL drukken op de AB terwijl de ontvanger in standby staat, om het geheugen van de EPG compleet te wissen.
Jan Ambers Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Geplaatst: 18 juni 2009 Ik heb "het Kreng" de ganse nacht laten aanstaan, deze morgen melding: "smartcart ongeldig", eens gezapt naar vlg zender en woeps beeld??? Druk op MENU / Programma's en OK, en de volledige gids staat voor me op scherm... Dit voor verschillende zenders! Dus MOMENTEEL en OCCASIONEEL werkt de EPG wel, ZONDER dat de 2de antenneaansluiting verbonden is en zonder dat ie 10' in stanby gestaan heeft! Dus het ligt niet aan het toestel en niet aan de dealer die het verkeerd afstelde... zoals de telefoniste van TVV liet weten aan m'n client!!!
redneck eyeball Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: Jan Ambers Ik heb "het Kreng" de ganse nacht laten aanstaan, De EPG wordt pas ingelezen als de ontvanger op Standby staat ! Dus als je hem laat aan staan heb krijg je geen epg binnen. Heb je de EPG database gewist zoals ik gezegd had ?
Jan Ambers Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Geplaatst: 18 juni 2009 Nee, niks aan gedaan en deze morgen zat de EPG erin??? Dan moet je elke keer als je van provider verandert om de epg te hebben, de ontvanger uitzetten? Kan toch niet?
redneck eyeball Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Tuurlijk niet, je moet enkel s'avonds de ontvanger op standby zetten. Zoals het hoort natuurlijk, je laat die toch niet gewoon aanstaan als je niet kijkt. En als de ontvanger uit staat, dan haalt hij de epg binnen. Dat doet hij ook als je naar Ned1 kijkt, maar daar kijken de meeste Vlamingen nooit naar.
Gene 1225 Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Hoe zit het nu bij jullie : ik heb vandaag ( en gisteren ) enkel nog " huidig en volgende programma" . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
bellejt Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 ze zijn bij TVV en CD weer een paar dagen aan het klooien met hun EPG.Dit tgv problemen met de overgang van codering.Met mijn Ipbox 9000 merk ik dit snel op omdat er dan een PANIC optreed.Als we de EPG dan niet meer laten inlezen dan blijft alles normaal werken.Wordt tijd dat hun monopolie doorbroken wordt en ze eens op de vingers worden getikt met een fikse boete door europa. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen