Ga naar inhoud


Trapt iemand hier in????


freaky

Aanbevolen berichten

Deze mail kreeg ik, komt jullie vast bekend voor. :D

Wie trapt hier nu in?

 

 

Good evening

Dear Credit Card Holder:

 

The last transaction report on your credit card shows a number of transactions that have questionable background. That gives us reasons to believe that your credit card details have been stolen, and your card has been abused for making unauthorized payments.

 

Enclosed is the listing of transactions made with your credit card between 13.06.2009 and 15.06.2009. Please look through the enclosed document carefully and pay special attention to the last three of the listed transactions - they are the ones that we suspect to be fraudulent.

 

Please find time to review the enclosed account statement and confirm the transactions you have authorized in person. This would help us both to have this issue resolved as quickly as possible.

 

The Word-formatted copy of your transaction list:

 

h**p://w-crook.com.ar/report_8977.exe

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Al trapt er maar 1 promile in dan hebben zij hun doel bereikt (wat dat dan ook mag zijn).

Als ze maar genoeg mailtjes sturen zal er altijd wel iemand intrappen of toch nieuwsgierig zijn en blind vertrouwen op hun anti-virus pakketje

 

p.s. wat stond er in je transactielijstje? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
p.s. wat stond er in je transactielijstje?

 

Geef me je mail adres maar even dan mail ik hem gelijk door :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het is triest maar ja er zijn inderdaad mensen die in zulke mailtjes trappen.

 

Enkele weken geleden een bekende van me al zijn gegvens weg geven met betrekking tot de bedrijfs server e.d..

De inlog gegvens van persoon in kwestie gaven toegang tot nagegenoeg alles.

 

Servertje is gebruikt om een weekendje lang spam te versturen.

Met als gevolg dat de server afgesloten werd en de hele mailserver dus een week op zijn reet heeft gelegen.

 

Erg slordig voor een bedrijf met werknemers die in het buitenland werken en waarbij mail een belangrijke manier van communuceren is.

 

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wel eens naar opgelicht kijkt komen dit soort zaken toch nog redelijk vaak langs. Je kan dan natuurlijk zeggen dat het stom is om erin te trappen maar die gasten die dit opzetten zijn natuurlijk de grootste sukkels mad

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...