CB1 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Ik draai de laatste nlb versie en nu dus met incubuscamd 085. Werkt prima (eindelijk). Gr Cb1
Gast codegreen Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 ja heb een vol pakket... op de dm had ik het kanaal open met de kaart en op de ipbox 910 niet .... kan iemand mij helpen .... ik denk dat ik niet een goeie .prio heb thx
dennisnlk Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Versie 0.86 is uit. Te downloaden bij denk tenk. Omschrijving: - fixed one more bug for better stability and speed - support for enigma 1 on cuberevo (use .sh4_e2 version) VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
wilbe Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Ik heb hetzelfde probleem als Codegreen op ipbox 910 incubus0.86 Wel alle comerciele zenders en discovery plus ngc, maar geen film1.1 en film 1.2 Op dreambox 500 alles open server draait cccam 2.11 Heb de prio file al tig keer veranderd maar geen beeld op filmkanaal Draai op dit moment sifteam e2 cuberivo 0.42 flash img Daar krijg ik mijn hdd schijf niet aan de praat Wel met nlb soft of originele abcom soft wie weet de oplossing
ppaap Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 hier hetzelfde Film 1/2/3 eredivisie live en ook geen TVV , draait met de dreambox wel . heb er 0.42 enigma 2 flash er op zitten incubus camd 0.85 en heb een 9000 ip box . Wie weet er raad heb al van alles met de prio aan gedaan maar noppes. alles loopt via mijn local CCcam server naar de slaapkamer en twee andere kamers met een dreambox alles draait super maar de ipbox niet met de bovengenoemde kanalen. ppaap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen